|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Hvorfor forsvinner aldri abonnementene?På et annen forum jeg er registrert på, så forsvinner abonnementene (skrives det virkelig slik?) fra oversikten, hvis jeg ikke går inn på tråden igjen?
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvorfor forsvinner aldri abonnementene?
Det var det jeg var redd for *lat*
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Men da må du jo bare la være å deaktivere dem.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Men hvis du vil være sikker på å ikke gå glipp av noe i noen av de trådene du noen gang har skrevet i, så må du nesten abonnere på alle. Jeg vet ikke annen råd enn at du får skrive i færre tråder?
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvorfor forsvinner aldri abonnementene?I andre fora er det bare et visst antall tråder som blir liggende framme som man abonnerer på. Kan dere ikke gjøre det samme her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor forsvinner aldri abonnementene?Jeg sletter de det ikke har vært noen aktivitet i på et par dager. Så da risikerer jeg å gå glipp av moroa hvis diskusjonen tar seg opp igjen. Men det vil jeg ikke, så derfor er jeg en flittig bruker av uleste innlegg også. Så da fanger man de opp igjen der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|