Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 22:04   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?

Jeg har som gammel hudterapeut vært skeptisk til å bestille på nettet. Men tenker at det er ingen grunn til å være det om man bestiller fra seriøse aktører.
Så hvor bestiller du hudpleieproduktene dine, og har du opplevd noe muffens?

Jeg har lyst på noen decleorprodukter, og vil helst finne et sted med god pris. De jeg har fått bestille gjennom før fører ikke merket lengre.

Gammel 03-01-13, 22:08   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere hudpleieproduktene deres?

Jeg bestiller hårprodukter fra feelunique.com. Til huden bruker jeg kun Decubal og den handler jeg hovedsaklig på apotek i Sverige.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 22:42   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.blivakker.no

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 06:59   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt Decleor-produkter fra www.feelunique.com flere ganger. De har en del salg der inne nå, veldig gode priser. Vær obs på at de også refunderer utgifter til moms/toll hvis du bestiller over tollgrensen, det har jeg benyttet meg av flere ganger.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 08:14   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt hårprodukter og noe sminke på Blush. Vet at de har kremstasj også. De sender utrolig kjapt og har gode rabatter.

Gammel 04-01-13, 08:27   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blush bestilte jeg sist.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:51   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Stort sett feelunique.com

Gammel 11-01-13, 20:55   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

På produktene jeg bruker ligger som regel Blush langt høyere i pris enn feelunique, så det er lurt å sjekke pris når man vet hva man skal ha og så bestille der det er billigst.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.