|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Det er mye flott i butikkene nå, men mye som ikke passer min kropp. Jag må ha klær som går inn i midjen, hvis ikke ser det ut som et telt = at jeg bare ser tykk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Kjent problem, ja! Metter Møller er god på den fasongen, men det har dessverre vært lite fint der nå (synes jeg, da). Merete Taule har litt liknende kjoler, mye i ull. Det selger de bl.a på Boa på Grünerløkka og i en kjolebutikk ved siden av Standard leker.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Ja, enig, var på Mette Møller i går og fant ikke noe der nå. Jeg var også på Steen & Strøm og spurte om hjelp å finne noe og hun gikk igjennom hele etasjen og fant en kortarmet bluse (som jeg ikke så etter) som var det eneste plagget som ikke var stort rundt livet. Det er ikke gøy å shoppe klær nå for oss! Sist redigert av Pelen : 05-01-13 kl 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Synes det har vært vanskelig lenge jeg, selv xs blir for stort føler jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Jeg synes faktisk ikke det er så vanskelig å finne innsvingte kjoler, jeg, egentlig. Det kan være noen fine modeller fra Esprit hos Ellos, f.eks. Også de store kjedebutikkene som Lindex og HM kan ha noe.
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Nei, da skjønner jeg problemet bedre. Jeg bruker jo ikke bluser og sånt, så det markedet kjenner jeg ikke så godt. Cardigans er ganske håpløst, da.
![]() |
![]() |
#13 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Boden og Noanoa har forsynt meg med gensere nå rundt jul og nyttår. Basisplagg, men jeg trengte påfyll av det. En av toppene var med omslagseffekt, en med tvist på brystet, resten vanlig tighte.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Jeg ender nesten alltid med ganske basic trange topper, også bruker jeg kulere bukser til. Eller kjoler. Skjorter har jeg gitt opp. Kanskje jeg kan prøve nå som jeg har mistet halvparten av puppene mine. (
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Figurnære basistopper under enkle ditto cardigans + skjørt her. Midjeløse ting er 100 % uaktuelle for min figur.
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?Ja, jeg tenker også at det må være litt figurnære topper med cardigans som er greia.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?
Her havner jeg også og som oftest skjørt til. Men på vinteren vil jeg ha noe obpver toppene, og det er nesten håpløst å finne nå, i hvert fall med midje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvor i Oslo finner jeg butikk som har klær med midje?
a, belte burde jeg bli flinkere på å bruke. På vinteren må jeg ha noe mer enn bare topper på jobb, det er ikke varmt nok inne for det. Der starter problemet,men jeg kan jo ha belte utenfor der igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|