|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() SolkremHvem kan oppdatere meg på hva som er inne og ute på solkremfronten? Er det fortsatt Dr. Hauschka (eller hvordan det staves) som gjelder? Eller har man funnet ut noe nytt siden sist?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Solkrem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: SolkremVi bruker Lavera Baby på sprayflaske, den er lettere å smøre ut, men har bare fysisk filter. Lavera Kids fikk trekk i fjor for å inneholde farge og parfyme, Lavera Baby inneholder ingen av de stoffene. Den har solfaktor 30.
Sist redigert av Tallulah : 19-04-07 kl 09:15. Årsak: Tilleggsopplysning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: SolkremBabyline brukte vi i fjor og fortsetter med det i år. Snuppa var ikke i nærheten av å bli solbrent, men fikk en nydelig gyllen farge. Fysisk filter, ikke noen skumle kjemikalier.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: SolkremSitat:
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: SolkremVi bruker Babyline fra ifjor, har en nesten full som vi kjøpte på slutten av sommeren. Så den får duge, selv om femåringen som leser mente den var for babyer. Mener den er med fysisk filter, men heldigvis ikke så håpløs å smøre utover som Dr. Hauschka. Jeg hatet virkelig den kremen, den luktet jo så sterkt og kvalmende i tillegg til at den var umulig å smøre ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: SolkremVi bruker Babyline.
![]() |
#8 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolkremVi bruker også Babyline til ungene.
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
Å, har de solkrem også?
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: SolkremJeg har kjøpt Babyline nå - den var på tilbud hos mitt lokale Vitus-apotek. Til meg sjøl bruker jeg en solkrem fra MD Formulations.
![]() |
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: SolkremVi bruker Dr Hauska og Lavera sin. Tror den vi har er to år gammel, så vi må vel gjerne til pers å kjøpe nye i år. De mister visst solfilter når de står, så etter et år eller to, så funker de best til after-sun sier de som har greie på det (eller dem som vil selge mer
![]() |
#14 |
godt brukt
|
![]() Sv: SolkremCosmica sollotion for barn .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
godt brukt
|
![]() Sv: Solkremhttp://www.apotek1.no/modules/module...664&tabmid=249 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolkremVi bruker Babyline til både liten og stor.
![]() |
#17 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolkremBabyline her også. Bruker hele serien på barna (creme, bad, shampo). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
Enig, det er en flott serie! Vi er også veldig fornøyd med den.
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: SolkremStemmer vel det, det var Babyline vi landet på i fjor sommer.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Helsekosten. Det fysiske filteret er visstnok mineralbasert og alle ingrediensene er naturlige eller noe i den duren. Lavera Kids har gul etikett (og inneholder farge og parfyme), Lavera Baby for ømfintlig hud har hvit etikett mener jeg å huske. Den står i barnehagen akkkurat nå. Og inneholder verken parfyme eller fargestoff.
Sist redigert av Tallulah : 19-04-07 kl 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|