|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som har denne kjolen fra HM?Og vet hvordan den er i størrelsen?
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Ikke akkurat den, men noe lignende. Min erfaring er at HM som regel ikke varierer så veldig i størrelsene. Jeg har min i S (eller 36 er det muligens) og det er i grunn det jeg alltid bruker i HM, og det meste annet, for så vidt.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Hmm.. Det er vel sant som du sier Bille. Jeg er bare så håpløs akkurat nå, for jeg ligger midt mellom S og M pga ammepupper.
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?
Hm, ja, det er kjipt når man plutselig ikke er så proporsjonal lenger. Pga beltet gjør det kanskje ikke noe om den er litt romslig ellers? Kunne også gjort seg med et litt tykkere belte, tenker jeg.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Ja, får vurdere det. Må vel dra på HM og prøve den, for rekker ikke å få den og få byttet før jul om jeg bestiller på nett.
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Har den kjolen, bare i nougatfarge. Small passer fint, men jeg er c-cup. En venninne av meg har den også i Small og hun er langt mer barmfager enn meg. Kjolen er vel normal i størrelsen, vi bruker begge Small ellers også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Forresten var de kjolene priset ned til 199,- i butikk i Kristiansand for to dager siden. Regner med at det gjelder alle butikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Takk for svar, Drømmedama, og for tips!
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har denne kjolen fra HM?Jeg har hatt den og returnert den. Jeg vil si den er romslig oppe, hvertfall.
![]() |
![]() |
|
|