Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veske til mann

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 12:26   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Veske til mann

Min nye kjæreste er av typen som faktisk bruker veske. Nå har han en veldig sliten veske i tøy, og jeg tenkte kanskje at ny veske kan være en aktuell julegave.

Han har en litt sånn studentaktig stil med mye olabukser og litt røffe skjorter. Noen som vet om noen kule vesker, eller hvor jeg kan se etter det? Han liker å ha den bæreremmen på skrå over brystet. Maks 1000 kr.

Gammel 12-12-12, 12:31   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veske til mann

Bjørn Borg har en del kule.
Og Puma/adidas og slike merker.

Gammel 12-12-12, 12:32   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørn Borg:

Gammel 12-12-12, 12:33   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Mannen min har en fra Puma og en fra Diesel.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:38   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg, som noen ganger kan regnes som mannen i vårt forhold, har Pumaveske.

Gammel 12-12-12, 12:42   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Denne bruker jeg, bare i mørk grønn.

Gammel 12-12-12, 12:43   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en kjempefn og ubrukt en fra Ricco Vero til salgs. Jeg kjøpte den til mannen min, men han nekter å bruke noe som helst form for veske. Irriterende nok. Den er i brunt skinn/ beige stoff. Med vevd bred skulderbånd, med plass til PC etc. Si fra hvis du er interessert så kan jeg legge ut bilder under til salgs når jeg er hjemme.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:47   #8
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Min mann har en lignende den Puma vesken i mørk brun skinn fra Dunlop. Veldig fornøyd med den. Moods of Norway har også fine sånne type vesker.

Gammel 12-12-12, 12:56   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til at min mann skal ha denne:

om han er enig er jeg mer usikker på. Han har en kjedelig, svart bag nå.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 13:13   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Min far vil at jeg skal ha dameveske. Han sutrer over veskene mine hver gang vi treffes. Jeg vurderer å kjøpe en dameveske til ham til jul, så kan han gå med den selv.

Gammel 12-12-12, 14:11   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bare ikke det står merkenavnet med SCHVÆRE bokstaver på... Det er ikke stilig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.