|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Klarer dere å bruke opp klær?Sakset fra den for tiden aktuelle shoppingtråden:
De eneste klærne jeg klarer å bruke opp er dogribukser, sokker og undertøy. Alt annet blir umoderne og havner bak i skapet lenge før det er brukt opp. Jeg har derfor ofte kvaler med å kjøpe klær, jeg synes jeg handler langt mer enn jeg forbruker selv om jeg nok er relativt nøktern sammenlignet med mange andre både her og i mitt virkelige liv (og selvfølgelig finnes det mange som er mer nøkterne enn meg begge steder). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ikke noe problem, men har ikke masse klær å velge mellom;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ja, jeg bruker opp klærne mine.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Cardiganjakker sliter jeg ut, og noen klær som tåler lav temperatur på vask er av og til oppbrukt i form av at de kan lukte litt svette.
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ja, noe bruker jeg opp.
![]() |
#9 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Noe blir slitt, mens andre ting blir det ikke. Det er nok fordi noe blir brukt oftere og vasket oftere enn andre ting. Jeg har noen dressjakker som er 8-9 år feks. De er ikke slitt i det hele tatt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ja, noe bruker jeg opp. Har lite klær, så klærne brukes ofte, mye og vaskes også ofte.
![]() |
#11 |
This is normal!
|
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ja, jeg bruker opp, og jeg kan bruke klær som er både 10 og 15 år gamle. Nå er jeg lite opptatt av hva som er moderne akkurat nå liksom, og kjøper klær som kan holde stilmessig noen år.
![]() |
![]() |
#12 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Ja, jeg sliter klær veldig. Jeg forstår ikke helt hvordan, jeg behandler klærne etter anvisning, men allikevel får de et "slitt" preg etter en stund. De blir nuppete, fasongen endrer seg, dongeribukser falmer eller mister fasongen. Nå handler jeg ikke i den dyreste enden av skalaen, så det kan ha noe med det å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Olabusker, truser og BHer bruker jeg opp. Ellers nupper jeg endel, så noen klær blir veldig stygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Det gjør jeg definitivt. Jeg har ikke så veldig mye klær, og så passer jeg på å kjøpe tidløse plagg som kan brukes lenge. Buksene brukes til det går hull i. Og toppene blir utslitt, da de blir vasket svært ofte.
![]() |
#15 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Bukser, pyjamasbukser sokker og undertøy slites ut her.
![]() |
#16 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?
Det har nok noe med det og gjøre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Noe blir slitt og stygt, eksempelvis jeans, cardigans og treningstøy. Ellers blir klærne mine sjelden brukt opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Det er vel bare strømpebukser og basistopper i bomull jeg bruker opp/sliter ut (men for gensernes del tar det ofte mange år). Jeg har masse klær i skapet som er omkring 10 år gamle. De er ikke umoderne (ikke etter mine begreper, i alle fall
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
![]() Sv: Klarer dere å bruke opp klær?Strømpebukser ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|