|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Tema i barnetv-serien Dauinger :sjokk:Ja.
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Har ikke sett den, datteren på 5 slår av tv-en når det kommer. -Jeg er jo ikke 7 år, sier hun (og det tror jeg hun er glad for å kunne si, hun har fått med seg hva det handler om sånn cirka).
![]() |
#5 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Sjuåringen her har vært meget bestemt på at hun ikke vil se den - den er for skummel. Like greit, skjønner jeg?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Så ikke siste episode, la yngste. Snart 8-åringen så alene, ellers har jeg sett med henne. Hun har likt serien godt. Hun nevnte ikke neo spesielt etter siste episode i dag. Hva skjedde?
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Har ikke sett den, men jeg vet at snart 11-åringen ser den serien på skolen.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Kan vel egentlig ikke uttale meg siden jeg ikke har sett serien. Første bok i serien har jeg lest og likte den godt. Regner med NRK skal lage serie av de andre bøkene og, så da får dere kanskje en litt bedre avslutning.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Nå er vår gutt ikke mer enn 6,5 år men han har sett serien. Episoden i dag ble jeg en smule overrasket over,poden synes den var helt grei da. Sist redigert av Chablis : 17-11-12 kl 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Kan ikke noen bare skrive hva som skjedde, already? Gjerne med spoilergreie over.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Bøkene er for øvrig satt på nivå 10-14 år.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Jeg så boken i bokhandler i dag. Min jente ønsker seg denne, men jeg tror jeg kjøper noe hyggeligere til henne.
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Jeg har ikke sett, men 4 åringen har tydeligvis sett noe en gang for han får panikk når det begynner.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Syvåringen her har likt serien veldig godt, men han sitter og holder seg for ørene når det blir for skummelt eller følelsesladet. Han reagerte ikke særlig på at slutten var trist. I følge han kunne far og sønn treffes igjen når faren døde. Jeg derimot måtte trøstes av mannen. (skylder på gravidhormoner
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Hm. Mine to på åtte og elleve så barne-tv alene i dag, men de kom opp til oss fordi det angivelig var skummelt. Jeg sjekket aldri hva de så på, men det må jo ha vært dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:
Boken er altfor skummel for en jente på din alder!
![]() |
#17 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Bøker, sier dere? Hm.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:
Ute av tiden heter boken jeg har lest. Bok 2 kom i høst, bok 3 kommer i januar. Det er Arne Berggren som har skrevet bøkene. Ja, syns det er rart de har satt serien fra 7 år, i alle fall hvis den er like skummel som boken.
![]() |
#19 |
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Den boken jeg så i bokhandleren i dag tror jeg bare het Dauinger.
![]() |
#20 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Tema i barnetv-serien Dauinger. :sjokk:Jeg tror kanskje aldersgrensa de har satt har mer med at de skal modne nok til å kunne prates med= skjønne litt av hva som skjer.
![]() |
|
|