Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Snart bikinitid!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 08:34   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Snart bikinitid!

Å hurra, som jeg gleder meg!!

Ok.

Hva passer til hvem?

Jeg er en 42-44 i overkropp. Smal rundt brysten. Pupper i str 65-70 / F-G-.

Og så er jeg 44-46 på underkroppen. Stor rompe, og store lår. Som jeg har minst lyst til å vise frem .

Mener jeg leste et sted i fjor at hipster ikke egentlig passet meg, fordi lårene da tyter ut ?

Tror heller ikke halterneck er det beste for meg .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 08:37   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart bikinitid!

Her fant jeg tipsene fra Det Nye i fjor:

Perfekt for frodige hofter og lår:
Unngå store hipster-bukser som gjør det bredre over hoftene. De dekker ikke det du vil skjule, men gjør at du virker større. Lav beinskjæring på buksa gjør at lårene virker større.
Gå for en bikinitopp med mønster, det gir mer volum, tiltrekker seg oppmerksomhet og skaper balanse.
En bikinitruse med høy skjæring gjør at bena virker lengre og hoftene smalere. Pass på at buksa ikke blir for trang.

Perfrekt for store bryster:
Unngå en bikini med trekanttopp, det gir ikke nok støtte. Da flyter de ut på sidene.
Gå for en topp med nakkebånd og brede bånd rundt som gir støtte og løft til store bryster. Velg lyse farger om du ikke ønsker å se større ut.

Perfekt for smal figur:
Unngå bikinier med rette linjer som "deler" kroppen. De får deg til å virke lavere, og gir ingen illusjoner om former. Mørke farger har en forminskende effekt. En tube-bikinioverdel er perfekt for små bryster, men velg en sterk farge, eller mønster som har forstørrende effekt.
Gå for en badedrakt med utskjæringer skaper en optisk illusojn av mer former. En knallfarge som rødt gir deg mer fasong. Skal du velge bikini vil en trekant modell i topp og bukse være fin til din kropp. Og det er bare å velge å vrake i mønster og farger.

Perfekt for fine kurver:
Unngå en for liten bikini med mønster. Mønster er forstørrende. Hold deg til mønster kun på toppen hvis du vil at brystene skal se større ut. En liten buksemodell kan få deg til å virke større.
Gå for En topp med bøyler og bredere bånd rundt gir fin fasong og bedre støtte til brystene. En ensfarget bikini gir et mer helhetlig inntrykk, og gjør deg smalere.
En bikinitruse med høy skjæring gir deg sexy bein, og en litt høyere buksemodell holder magen inne..

Gammel 15-04-07, 08:38   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg bør ha en topp med med nakkebånd og brede bånd rundt som gir støtte og løft til store bryster.... og en underdel som har litt høy skjæring, samtidig som den er litt høy i livet.. for å dekke magen.. Og alt bør vel være ensfarget..

Gammel 15-04-07, 08:40   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne kunne kanskje gått til meg..

Gammel 15-04-07, 08:40   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Dette er iallefall IKKE aktuelt:

Gammel 15-04-07, 08:47   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Si fra når du har funnet noe som passer. Tenker jeg bare kan herme.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 08:51   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Si fra når du har funnet noe som passer. Tenker jeg bare kan herme.

Gammel 15-04-07, 09:21   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå inn på www.landsend.com og gå til "Swimwear"-seksjonen og les til øyet blir stort og vått. De har den støste samling kamuflasjebadetøy jeg vet om! Det er ikke dyrt heller, og de sender til Norge!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 09:22   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt fra la redoute. Halterneck er ikke noe for meg og mine riskkorn heller..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 09:24   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har bestilt fra la redoute. Halterneck er ikke noe for meg og mine riskkorn heller..

Hvilken bestilte du?

Jeg har jo ganske store pupper... Smal rundt, men stor cup.
Men tror jeg får ganske brede skulder med halterneck liksom.

Gammel 15-04-07, 09:26   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne kan nok kanskje være ok for en litt stor kropp

http://www.landsend.com/pp/2pieceSol...12946136118020

Gammel 15-04-07, 09:37   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toppen var nydelig! Den likte jeg veldig godt. Jeg kunne godt ha valgt den, men jeg hadde valgt et lite skjørt til pga mine digre bulkete lår og rumpe.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 09:42   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:abonnerer:

Jeg har også rumpe og lår så det holder I fjor sommer kjøpte jeg bikini med hipster/bokser-fasong. Tenkte at det måtte da være ypperlig kamuflasjeantrekk, men den havnet fort innerst i skapet ja. Snakk om å fremheve det jeg egentlig prøvde å skjule

Jeg endte opp med bikinitruse med litt høy skjæring - litt umoderne kanskje (alt er jo så lavt for tiden), men det får nå bare være. Når det gjelder overdel så vil jeg helst ikke ha for brede stropper - brede hvite striper på skuldrene er så kjedelig... Med mine mini-pupper så endte jeg opp med trekant-overdel med bare en tynn snor rundt halsen. Den er grei å flytte litt på sånn at jeg slipper de dumme, hvite stripene på skuldrene

Gammel 15-04-07, 09:56   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Å hurra, som jeg gleder meg!!

Ok.

Hva passer til hvem?

Jeg er en 42-44 i overkropp. Smal rundt brysten. Pupper i str 65-70 / F-G-.

Og så er jeg 44-46 på underkroppen. Stor rompe, og store lår. Som jeg har minst lyst til å vise frem .

Mener jeg leste et sted i fjor at hipster ikke egentlig passet meg, fordi lårene da tyter ut ?

Tror heller ikke halterneck er det beste for meg .

Jeg får det liksom ikke til å stemme at du er 42/44 i overkropp og bare 65 rundt? Jeg er en str. 36 og er en 65 rundt..?
Men uansett. jeg ser for meg at du er knallfin i hipsters og en halterneck! I sjokoladebrunt eller sjøgrønt.

I år har jeg kjøpt meg en panache trekantbikini topp på ebay i 65 E samt at jeg har en svart hipsters fra før. Har igrunnen også en turkis og en grønn en som jeg kan variere med.

Halterneck er jo ypperlig til å støtte store bryster med og en høy hipsters (ikke bokser) blir penere enn en truselignende sak.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 10:02   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

www.scampi.se har flotte bikinier i alle slags fasonger og farger. Du kjøper topp og bukse separat, slik at du kan variere størrelsen. De er litt dyre, men verdt pengene.

Sarong er fint til å skjule rumpe/lår

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 10:04   #16
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

*sliter*

Gammel 15-04-07, 10:06   #17
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

www.scampi.se har flotte bikinier i alle slags fasonger og farger. Du kjøper topp og bukse separat, slik at du kan variere størrelsen. De er litt dyre, men verdt pengene.

Sarong er fint til å skjule rumpe/lår

Hm.. synes det kan lett bli litt "kjerring" jeg..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 10:08   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. synes det kan lett bli litt "kjerring" jeg..

Jeg har kjerringræv.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 10:09   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg får det liksom ikke til å stemme at du er 42/44 i overkropp og bare 65 rundt? Jeg er en str. 36 og er en 65 rundt..?

Smal rundt ryggen, men med store pupper?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 10:28   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg er glad for å være gravid denne sommeren. Da kan jeg bare la magen strutte, og ingen vil legge merke til resten

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.