Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger noe figurformende!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-12, 14:08   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger noe figurformende!

Kroppen min vil ikke noe som helst og jeg innser at jeg kan ikke kle meg som en boms for ever og alltid. Jeg sliter med å få bukser som passer og ser for meg at kjoler må være tingen. Men ikke snakk om at jeg kan ha på meg en kjole som sitter etter på noe som helst måte altså. Da kan du tegne bølger nedover figuren min. Ikke føler jeg meg vel i telt heller.
Så, noe figurformende hadde kanskje vært tingen? Noen som har tips om hva som er bra? Både via nett og som jeg kan få tak i i morra.
Please!

Gammel 15-11-12, 14:10   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger noe figurformende!

På Lindex har de en enkel og rimelig strømpebukse med litt hold-inn-effekt og høyt liv. Det kan være verd et forsøk! Det høye livet er gull verdt - ellers har stramme hold-inn-saker en slem tendens til bare å lage nye bulker på magen.

Gammel 15-11-12, 14:20   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror ikke de går høyt nok opp dessverre.
Jeg har en med som har stropper over og dermed går fra rett under BH'en (er et must egentlig) og helt ned, men denne er for stor så ikke mye hjelp i.

Gammel 15-11-12, 17:50   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fornøyd med en sak fra Wolford. (Men husker jeg å bruke den? :Plystre: )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 17:53   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Tror ikke de går høyt nok opp dessverre.
Jeg har en med som har stropper over og dermed går fra rett under BH'en (er et must egentlig) og helt ned, men denne er for stor så ikke mye hjelp i.

De har slike med ekstra høyt liv. Opp til puppene.
De bruker jeg ofte. Veldig ok. Og om vinteren har jeg det under ei tykkere strømprbukse.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 17:58   #6
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De har slike med ekstra høyt liv. Opp til puppene.
De bruker jeg ofte. Veldig ok. Og om vinteren har jeg det under ei tykkere strømprbukse.

Hvordan holder livet seg oppe uten å rulle ned som en pølse? Superlim?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 18:06   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Body. Det finnes både med og uten "bh". Laredoute har noen, og jeg mener jeg kjøpte en fra triumph på Lindex en gang. De holder inn det de skal, og ruller ingen steder. Litt styrete med knapper i skrittet når man skal på do, men det er verd det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 18:10   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt denne, og var veldig fornøyd. Brukte den opp. http://www.laredoute.no/redoute-crea...Value4|1&Nao=3

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 18:12   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hvordan holder livet seg oppe uten å rulle ned som en pølse? Superlim?

Jeg synes denne funker bra faktisk.

Gammel 15-11-12, 18:14   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Lindex har godt utvalg. Bestiller du på nett får du 30% nå.
http://www.lindex.com/m/no/kategorie...0056;6155;5825

Gammel 15-11-12, 18:34   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De strømpebuksene fra Lindex ruller bare ned. Tilsvarende type fra Spanx eller Calvin Klein er gode.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 18:36   #12
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg underkjole med integrert body på Lindex. Den er helt super, altså

Gammel 15-11-12, 18:42   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De strømpebuksene fra Lindex ruller bare ned. Tilsvarende type fra Spanx eller Calvin Klein er gode.

Funker på meg.
Den Spanx greia jeg kjøpte på Ebay rakna første gang jeg brukte den.

Gammel 15-11-12, 20:42   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forelsket meg i en strømpebukse som Filifjonka anbefalte. Spanx modell 167.

Gammel 15-11-12, 20:49   #15
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en sliten underkjole av silke. Den gjør at jeg alltid er sikker på at klærne henger rett nedover. Verd hver krone.

Gammel 16-11-12, 07:19   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Funker på meg.
Den Spanx greia jeg kjøpte på Ebay rakna første gang jeg brukte den.

Jeg har tre stk og den eldste er sikkert 3 år gammel, ikke opplevd rakning. Så enten må du ha vært veldig uheldig eller jeg ha vært heldig. Var det en sånn tett/tykk, ikke tynn?

Gammel 16-11-12, 07:52   #17
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er et poeng å skille på figurforming for de som er slanke i utgangspunktet og de som er betydelig frodigere i formene. Jeg tilhører siste kategori og og strømpebukser med lett hold-in effekt er virkelig ikke nyttig. Jeg liker hold-inn truser fra triumph som går helt opp, og jeg bruker de over vanlige strømpebukser. Definitivt ikke veldig sexy, men det holder magen inne og strømpebuksa oppe. Bodyer fra samme merke er også gode, men mer klønete siden de har lukking i skrittet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 08:10   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den modellen jeg kjøpte og nå fortsetter å kjøpe tåler både negler og borrelås. (Jeg holdt på å få anfall, men jaggu overlevde den borrelåshendelsen også, ikke anbefalt å prøve.)

Gammel 16-11-12, 08:10   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det er et godt poeng Heiko. Og de fleste modellene med holdintøy er jo forresten ferdig holdt inn fra naturens side.

Gammel 16-11-12, 08:16   #20
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk anbefalt Trinny&Susannah av noen damer i en butikk, har ikke sjekket ut tipset selv enda, men kan jo gi det videre da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.