|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Mulig det har vært en tråd om det før, men tar sjansen: Syns nemlig stjerner er veldig fint, både på endel klesplagg og interiør, men merker at det har vært veeeldig mye av det i maaange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry???Stjerner har aldri vært fint. Ikke hjerter heller. Det blir for søtt og dillete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg har ikke hatt stjerner på hverken klær eller interiør, men har likevel klart å bli lei av det bare ved å se det overalt. Så for meg er det ihvertfall ut og uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Julestjerner er i allefall på vei til å bli veldig in igjen
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Ikke ut, men på tampen, tenker jeg.
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg henger alltid to år etter så for meg er det in enda.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Forteller dere den overlykkelige toåringen min at stjernejakka han arvet er ut???
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry???
Det kommer jo helt an på hvilket miljø du snakker om.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry???
Dette har vi diskutert før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Stjerner gjør seg vel alltid?? *sitter med stjerneskjerf fra BYoung*
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Stjerner er ut. Limpistoler er in. Jeg gleder meg til å gå rundt juletreet og synge: "Og høyt i toppen den blaanke limpistol."
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg elsker stjerner og bryr meg døyten om det er in eller ut eller opp eller ned. Men så har jeg aldri fulgt noen mote heller, og går med det jeg vil gå med.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stjerner - fortsatt in, eller på god vei til å bli harry?Jeg kan like en stjerne og to på interiør, men ikke på klesplagg (til voksne). Dermed kunne jeg kjøpt en pute med stjerne på, men ikke et skjerf til meg selv. Uavhengig av om det er in eller ut, og det gjelder i grunn det meste. For min del.
![]() |
![]() |
|
|