Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kalendergaver gutter på 5 år "trenger"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 07:07   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalendergaver gutter på 5 år "trenger"

Vi skal være bortreist en god del av adventstiden i år. Derfor har vi bestemt at ungene får pakkekalender de 10 dagene vi er i Norge i år. Ellers hadde jeg kjøpt en ferdig kalender.

Å kjøpe 10 pakker til en jente på snart 8 er lett som en plett; strømpebukser, hårspenner, leppepomader, ullsokker, vanter. Ja, det er overhodet ikke vanskelig å finne ting som jeg uansett hadde kjøpt fordi hun trenger det og hun setter stor pris på å få.

Det er verre med Knerten på 5 år. Hva trenger en gutt på 5 år som ikke koster mer enn at det kan puttes i en kalender (10-50 kroner), som har en viss bruksverdi og som han blir glad for å pakke opp? En og annen ullsokk går nok greit, men han blir ikke like happy for sånt som søsteren gjør. Jeg har god lyst til å kjøpe en legokalender og dele pakkene i 10 pakker, men det blir skikkelig urettferdig siden søsteren også ønsker seg ferdigkalender.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.