Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du godis?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 18:35   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor ofte spiser du godis?

Kunne sikkert laget en poll, men det klarer jeg ikke.....

Hvor ofte spiser du godis, kaker eller snacks?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 18:36   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du godis

ca 358 dager i året.

Gammel 05-11-12, 18:36   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-11-12, 18:37   #4
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Aldri.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 18:37   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

ALT for ofte. Noen ganger daglig (!), andre ganger minst 3 dager i uka. Jeg er et håpløst tilfelle når det gjelder godis og potetgull.

Gammel 05-11-12, 18:42   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver dag. Sjokolade, ofte litt smågodt og kake eller kjeks alle dager.

Potetgull o.l. går det bedre med - kanskje et par ganger i måneden.

Gammel 05-11-12, 18:46   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tja, et par ganger i måneden i snitt.

Jeg prøvde lenge å kjøpe litt smågodt hver fredag, for jeg synes jo det er veldig godt, men jeg klarer liksom ikke å huske på det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 18:47   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett hver dag, og helt uten å skjems.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 18:48   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Daglig, desverre (men ikke i store mengder)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 18:50   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det kjenner jeg at jeg har fryktelig lite lyst til å regne på..

Gammel 05-11-12, 18:54   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg prøvde lenge å kjøpe litt smågodt hver fredag, for jeg synes jo det er veldig godt, men jeg klarer liksom ikke å huske på det.

Det er altså en problemstilling jeg aldri har vært borti må jeg innrømme.

Gammel 05-11-12, 18:55   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Daglig. Som i et par sånne mini-plater med Lindt fra tax-free, eller et par ruter sjokolade fra en 200-grams, eller noen biter smågodt. Har vi ikke noe i skapet, blir det rista brød med Nugatti i stedet... Mengden på en hverdag er ikke så stor, men jeg spiser mer i helgene: et kakestykke eller to, eller ei sjokoladeplate (Freia Premium!), eller en pose smågodt, en god dessert, kanskje, og i tillegg en kjeks til søndagskaffen.

Potetgull spiser jeg nesten ikke lenger, jeg synes det smaker fryktelig salt og emment. Kanskje seks-sju ganger i året.

Gammel 05-11-12, 18:56   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

I det siste har det blitt daglig, som trøst i en trasig periode, men nå er jeg i gang med avvenning. Skal bli godt å få tatt knekken på søtsuget.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:00   #14
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hver dag.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:03   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Søtsaker spiser jeg sånn dann og vann. Kaker spiser jeg hvis jeg er i selskap eller feirer noe på jobben. Sjokolade en gang innimellom, kanskje annenhver uke i snitt. Jeg er ikke så glad i søtsaker. Snacks spiser jeg mer enn gjerne, men prøver å begrense det til en gang i uken.

Gammel 05-11-12, 19:04   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fryktelig glad jeg ikke spiser melkeprodukter, nå er det jo en lek å gå forbi sjokoladehylla for jeg kan jo ikke ha noe av det uansett. Før kastet jeg meg jo over godtehyllene hver gang jeg skulle i butikken. Nå er pepperkakene kommet da.

Gammel 05-11-12, 19:06   #17
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ikke hver dag, men tidvis ikke langt unna. Smågodt kan jeg fint klare meg uten, men potetgull og sjokolade det er jo så godt! I dag fikk jeg foresten tilbud om kake, men takket nei, hadde ikke lyst på. Jeg klarer meg fint uten kake over lengre tid også. Om jeg ønsker å gå ned i vekt, så klarer jeg å kutte ut snopet.

Gammel 05-11-12, 19:07   #18
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tar meg en rute med Lindtt 70% sjokolade hver kveld. Har jeg ikke lyst på sjokolade tar jeg 3 tyrkisk pepper drops i stedet.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:09   #19
daydreamer
Nybegynner

daydreamer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg unner meg litt sjokolade hver dag.

daydreamer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:13   #20
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Hver lørdag, å elles ved spesielle anledninger. Type forening, selskap ol.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.