|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() AldersforskjellerEtter at en venn nå har funnet seg en del år yngre partner, må jeg innrømme at jeg føler jeg har visse grenser angående aldersforskjeller i parforhold. Siden min venn tidligere har vært gift med en jevngammel partner, så må jeg si at jeg kjenner meg mye mer i tvil, og skeptisk til dette forholdet. Sist redigert av Myggstukket : 15-04-07 kl 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: AldersforskjellerOm partnerne har en likeverdig rolle i forholdet syns jeg ikke alderen har så mye å si. Så lenge begge er voksne vel og merke. Jeg ser også på de under 20 som "barn" ennå.
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg ser nok også på de under 20 år som "barn".
![]() |
#6 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AldersforskjellerDet kommer helt an på personene det gjelder. Kjenner "menn" over 40 som er mindre modne enn andre "gutter" i midten av 20-årene. Kjenner jenter i begynnelsen av 20-årene som er mer "kjerring" enn jeg er... (Håper og tror jeg iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
awesom
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg hørte just at en bekjent av meg hadde fått seg ny kjæreste, han var visst just fyllt 19 selv fyller hun 30 om en måned, har 2 barn og har vært gift før. Jeg kan liksom ikke helt fatte at de skal være på samme sted i livet.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: AldersforskjellerFor mitt vedkommende er det ikke bare selve alderen, men "settingen" som teller. Ei venninne av meg møtte en 46-åring på konferanse. Hun var selv 26. Han var nyskilt tobarnsfar (fra USA) mens hun var singel på leit. Jeg trodde aldri en dag på at denne mannen hadde som plan å dele livet sitt med venninna mi - selv om venninna mi trodde det
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Aldersforskjeller
![]() |
#10 |
hmmm
|
Slik føler jeg det og.
Ja, jeg kjenner også meget lekne "gutter" på over 40 som virker yngre enn "gubber" på 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: AldersforskjellerEn venn av oss (da 33) fikk seg kjæreste på (da) 18. Jeg må ærlig innrømme at vi lurte på om han var helt riktig navla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg er også med Liven. For meg er det selvsagt rykende likegyldig, men generelt ville jeg aldri vært sammen med en 40-åring som ville vært sammen med meg som 20-åring. Jeg er heldigvis rimelig sikker på at jeg har mer å tilby nå, gravitasjonspåvirkning til tross.
![]() |
#13 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg vet nå ikke helt hvor jeg lander, jeg. Enhver må jo bare gjøre det som passer, men når jeg hører om 40-åringer som er sammen med noen på 19, så blir jeg litt sjokket. Tenker litt på hva i alle dager de kan ha felles, og sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
både her og der
|
![]() Sv: AldersforskjellerMin tidligere nabo giftet seg med søsteren til sin svigerdatter, og hun var over 30 år yngre enn han. Hvordan blir det når han er 80 og hun 50? Mannen min er "bare" ti år eldre enn meg, men det hender jeg bekymrer meg over om jeg blir enke tidlig osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg kunne aldri i livet tenkt meg å ha en 20 år eldre mann, for min egen del tror jeg faktisk grensen er så lav som ca. fem års aldersforskjell begge veier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bekymre oss kan vi vel gjøre uansett aldersforskjell.
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: AldersforskjellerJeg er skikkelig sær. Jeg synes aldersforkjellen er "for stor" lenge før alle andre.
![]() |
![]() |
#19 |
både her og der
|
Det er sant. Alt kan skje. Mormoren min var 18 år yngre enn morfar, og hun fikk Alzheimer før hun var 65 år, mens han levde til han var nesten 90 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|