|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Da tenker jeg på type asylmottak, krisesenter osv. Tar slike imot avlagte (i god stand) leker fra hvemsomhelst? Jeg har nettopp fylt opp en stor bossekk med bamser og leker og tenkte først å gi det til Fretex eller helsestasjonen vår, men det er vel mye bedre å gi det til noen som virkelig trenger det? Tips?
![]() |
#2 |
Stadig underveis
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Åpen barnehage... er det det der du bor?
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Søsteren min har gitt til asylmottak i Vestfold (langt unna deg, men de har sikkert asylmottak i nærheten)
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?På Dale er det jo Asylmotakk Iset. Dem kommer sikkert til å bli glad.
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Jeg har gitt til krisesenteret og barneavdelingene på sykehuset, og det har blitt veldig godt mottat!
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Jeg har gitt til asylmottak i nærområdet, og de ble kjempeglade. Sa jeg gjerne måtte komme hvis jeg hadde mer jeg ville bli kvitt, og gjorde ikke noe om bamser feks var litt slitt.
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Iset, jeg skal en tur ut til Dale, kanskje neste uke:
Du må gjerne bli med? Sist redigert av Balanse : 03-07-08 kl 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Åh tusen takk!! Ja det kunne jeg jo, men samtidig har jeg noen venner som bor nær Dale, og da kan jeg jo stikke ut til dem i samme slengen. Lenge siden jeg har sett dem, så det tror jeg jeg skal gjøre, men tusen takk for tilbudet!
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Klart du gjerne vil besøke venner når du først skal ut på tur til nesten-Hilbillyhelvete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Haha ja, sant.
![]() |
#15 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Kom du deg til Dale, Iset? Var litt kronglete å finne frem til mottakets kontor. Er ellers merkelig at ikke Dale er gjort om til spa eller noe liknende, synes jeg. For et nydelig sted! Kanskje det er pga stedets historie, merker at det er en spesiell stemning der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Nei jeg utsatte det siden Ms. Lee også snakker om å dra dit med noen leker, så vi tenkte å ta det som en piknik-dag i ferien. Enig med deg i at det er et nydelig sted! Jeg var mye der ute for noen år siden, og det er skikkelig terapi-natur der ute.
![]() |
#17 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Jeg tenker meg at Røde Kors og Kirkens bymisjon kan være alternativer.
![]() |
#18 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Helt sikkert mange som har bruk for, men på asylmottaket var det ihvertfall helt klart et stort behov. Skulle gjerne hatt noen flere uteleker, sykler etc å gi bort også, de byttet på tur på det som var og det var mange om beinet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?Skal etterhvert ha skikkelig rydderunde her. Da skal jeg huske på mottaket på Dale!
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen plass jeg kan levere avlagte leker?"Hjelp oss å hjelpe" på facebook har spredd seg til fleire plassar i landet ser eg. Dei samlar inn og deler ut til folk som treng ting.
![]() |
|
|