|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem tar imot parykker?Jeg har 3 pent brukte parykker av strålende kvalitet, liggende. Aner ikke hva nypris ligger på, men vi snakker om noen tusen pr stykk, og jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre med de. Finnes det noe sted man kan levere inn pent brukte parykker slik at noen trengende kan få glede av de? Det føles temmelig uaktuelt å hive de eller levere de inn til fretex.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem tar imot parykker?Jeg vet ikke, men kanskje du kan ringe til Kreftforeningen? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tar imot parykker?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem tar imot parykker?Finnes det teatergrupper i nærheten? Tenker på barne- og ungdomsteater o.l. Her hadde i alle fall jubelen stått i taket om dei hadde fått tre parykker.
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tar imot parykker?
Se det ja, da sender jeg de dit. Takk for hjelpen!
![]() |
![]() |
|
|