|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Julegavetips til de som liker grandiose bøkerJeg slår et slag for flest mulig eksemplarer av "Landet blir til. Norges geologiske historie." under årets juletrær. Sist redigert av Cuyahoga : 27-10-12 kl 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerTipper geolog-venninen min også har planer om å pushe denne til jul
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerJeg kan bidra med boken Gamle trehus, som er en klassiker av en nydelig bok om norsk byggeskikk, norsk boligarkitektturhistorie og med masse, masse praktisk informasjon om bevaring og vedlikehold av trehus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerØnsker meg! Broderen gir meg alltid bøker, så da får jeg hinte sterkt.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøker
Høres veldig interessant ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerFlott tips til min far og stemor, tusen takk! Også kan det hende at jeg må ønske meg den selv også.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Har ikke. Vil gjerne låne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
Jeg leste ´Truseboka´.
![]() |
#16 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerTakk for tips. Den er nå bestilt. Tenker den faller i smak hos svigerfar!
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøker... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til de som liker grandiose bøkerKanskje jeg skal begynne å lese min? Den har stått leeenge i bokhyllen uten å bli lest i... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
Hmmm den kunne vært noe for min mor. Og da kan jeg låne den også.
![]() |
|
|