Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En hyggelig overraskelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 08:59   #1
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

En hyggelig overraskelse

På lørdag var jeg på besøk hos foreldrene mine.
Etter at vi hadde skravlet en stund så ba mamma meg å bli med inn en tur.

Hun tok fram lommeboken og ga meg 5000 kr!

Jeg fikk beskjed om at de bare skulle brukes på meg.

Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å bruke opp 5000 kr bare på meg da.

Sist redigert av Elis : 16-04-07 kl 09:05.
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:02   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyggelig overraskelse

Så flott!

Reis på tur for pengene, det hadde jeg gjort.

Gammel 16-04-07, 09:14   #3
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

For en snill mamma du har!
En deilig langhelg helt for deg selv eller i lag med en venninne måtte være kjempekos. Litt spa og stell og late dager. : :drømmer:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:17   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig koselig!

Hva med å unne deg en tur på spa?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:21   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så herlig!

Klær, spa, reise, barnevakt (), hobbysaker om du driver med slikt.

Åh! JEg skulle fått til¨å bruke de pengene rimelig kjapt!

Kos deg!

Gammel 16-04-07, 10:16   #6
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Så gøy.

Gammel 16-04-07, 10:34   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så snill mamma du har.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 11:01   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Så veldig hyggelig!

Gammel 16-04-07, 17:28   #9
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Så snill mamam du har.
Kos deg med de overraskende pengene og bruk de på oe du har ønsket til deg selv, men ikke helt har følt at du har kunnet unne deg.

Gammel 16-04-07, 17:32   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så snilt av henne. De pengene greier du nok kjapt å bruke opp. Kos deg!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:40   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Så snilt av henne. Du fortjener det sikkert.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:51   #12
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Så snill mamma du har! Jeg er sikker på at hun virkelig mente at de skulle komme til glede for kun deg og at det var hennes måte å fortelle at hun virkelig ønsket deg noe ekstra! Unn deg noe spesielt!

Helt sikkert vel fortjent!

Gammel 16-04-07, 19:18   #13
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke så flink til å bruke pengene mine bare på meg.
Bursdagspengene mine gikk til klær til ungene.

Vet ikke helt enda hva de skal brukes til enda.

Men det var mange gode tips her som jeg skal vurdere.

Gammel 17-04-07, 19:22   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange gode tips, ja, og så kan du jo la et par hundrelapper gå til en blomsterbukett til mammaen din.

Gammel 17-04-07, 19:31   #15
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mange gode tips, ja, og så kan du jo la et par hundrelapper gå til en blomsterbukett til mammaen din.

Det skal jeg gjøre.

Gammel 17-04-07, 19:34   #16
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Så snill mamma du har!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.