|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Jah. Sånt sitter jeg her og lurer på over den ørtende kaffekoppen. Har jobbfri idag og begynner å kjede meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Dattera mi sjølvsagt. Og katta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Søsteren min er viktig for meg. Moren min også, selv om det er mer komplisert. Den som står meg nærmest i det daglige er selvsagt datteren min, vi kjenner hverandre veldig godt. Jeg er ikke en typisk jente, jeg er nok på en måte del av en venninneflokk, men jeg har ikke hatt bestevenninne siden jeg var 17-18 tror jeg. Det var da gutta tok over, både som kjæreste+bestevenn og at jeg samtidig fikk mange nære guttevenner.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Jeg har en veldig god venninne jeg ikke ville vært foruten. Mamma er vel viktig på ett eller annet plan jeg ikke har helt kontroll på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?
Den trengte jeg! Jeg øver fremdeles på å prioritere egen helse og trivsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Datteren min. Moren min, vi ses ukentlig og snakker på telefonen et par ganger til i uka. Hun har blitt viktigere for meg de siste åra.
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Svigermor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Datteren min, mamma og venner. Mormor var veldig viktig for meg da hun levde, viktigere enn mamma. Jeg savner mormor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Datteren min og mamma, hovedsaklig. Jeg har også ei søster som jeg setter veldig høyt og har et godt forhold til, selv om vi ikke møtes så ofte.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Døtrene mine, søstrene mine, mamma, en tante og min aller nærmeste venninne <3
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Egentlig ingen som er viktige. Jeg har en søster, men vi har ikke mye kontakt, så jeg føler vel ikke at hun er en viktig person for meg. Jeg har ingen nære venninner, men noen jeg treffer nå og da, går tur sammen med og sånt, men heller ikke de er virkelig viktige personer for meg. Jeg knytter meg av en eller annen grunn mest til menn og har alltid gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?Min søster står nok aller øverst på den lista. Vi er veldig forskjellig på mange vis,men utrolig nærme hverandre. Skjønner ikke hvordan jeg hadde klart meg uten. Ellers så har jeg mange gode venninner fra stedet jeg voks opp. Ikke alle jeg snakker med så ofte, men de kjenner meg veldig godt for det om og jeg vet at om jeg trenger dem på noe vis så hadde de stilt opp på flekken. Noen av dem er veldig nærme venner og de er på et vis sikkerhetsnettet mitt her i livet føler jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|