Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefale trafikkskole i Trondheim?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 20:42   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefale trafikkskole i Trondheim?

Kan noen anbefale meg en god trafikkskole i Trondheim? Og vet noen om det er mulig å dele opp betalingen?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:06   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?

Jeg var veldig fornøyd med http://www.hattrem-trafikkskole.no/, tok timer der for litt over fire år siden. Husker ikke hvordan betalingen foregikk, men det er ikke verre enn å høre, det er sikkert ikke en uvanlig forespørsel.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:27   #3
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Teoretica er litt kul
Standard

Anbefaler Heimdal Trafikkskole. De har avdeling både på Heimdal og på Trondheim Torg. Jeg var veldig fornøyd med de kjørelærerne jeg var i kontakt med.

Det eneste aberet må være at prisnivået er relativt høyt, men det er mulig de fleste trafikkskolene ligger på samme nivå. Jeg har ikke sjekket forskjellene. Uansett er det lurt å forhøre seg om priser og eventuelle pakketilbud ved flere skoler før du bestemmer deg.

Det er fullt mulig å dele opp betalingen ja.

Lykke til!

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:59   #4
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er Heimdal trafikkskole han har mest lyst på selv også. Men siden jeg har lovt å betale har jeg behov for å dele opp betalingen. Wright trafikkskole kunne dele regningen i to og ville ha 16000.

Gammel 12-10-09, 18:54   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hattrem og Heimdal var de som hadde best "rykte" da jeg kjørte opp. Hattrem hadde da slike pakker med en pris uansett antall timer (dette var forøvrig i 93) - Selv kjørte jeg opp på byens sikkert billigste skole: Leangen trafikkskole - som da het solheim trafikkskole.

Gammel 12-10-09, 22:24   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Pil

Takker og bukker for alle svar, og sjekker opp alle sammen.
Hører masse positivt om Heimdal trafikkskole...og masse negativt om enkelte andre, som ikke er nevnt her.

Gammel 12-10-09, 23:35   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler virkelig Gjevik! Kjørte opp med de i sommer. De kan visstnok skilte() med laveste strykprosent på oppkjøring av alle trafikkskolene i byen

Gjevik har vel vært "popkjøreskolen" iallefall siden jeg gikk på vgs. og nesten alle jeg kjenner har kjørt opp med dem og vært så fornøyde, derfor valgte jeg dem!
Har to venninner som startet opp med tidl."Willys" nå "Wright" og de har jeg bare hørt dårlig om. Ene endte med å bytte kjøreskole til Gjevik (). Andre har fortsatt ikke kjørt opp. Det jeg har hørt om dem er at de er dårlig på å få progresjon i læringen, samt at noen av lærene der visstnok ikke er av de største pedagogene.

Pakker ville jeg forresten styrt unna. Det kan hende at man ender opp med å betale mer enn nødvendig. På Gjevik opererte de ikke med pakker også fikk man regning i posten for de kjøretimene man hadde hatt hver mnd. Sånn slipper man de virkelig store summene i ett jafs.

Gammel 13-10-09, 00:28   #8
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Er Heimdal trafikkskole han har mest lyst på selv også. Men siden jeg har lovt å betale har jeg behov for å dele opp betalingen. Wright trafikkskole kunne dele regningen i to og ville ha 16000.

Jeg tok kjøretimene mine hos Wright, var fornøyd jeg.
Har ikke så mye å sammenligne med da, siden jeg klarte oppkjøringa, men har ingenting å klage på.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:00   #9
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er Robertsen oppe og går fortsatt? De sitter vel på gamlehjemmet de nå. ldis:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:18   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Er Robertsen oppe og går fortsatt? De sitter vel på gamlehjemmet de nå. ldis:

Ble ikke de kjøpt opp av/ slått sammen med Hattrem? Mener å huske at da jeg kjørte opp het de Robertsen & Hattrem, kan det stemme?

Gammel 13-10-09, 21:19   #11
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg anbefaler virkelig Gjevik! Kjørte opp med de i sommer. De kan visstnok skilte() med laveste strykprosent på oppkjøring av alle trafikkskolene i byen

Gjevik har vel vært "popkjøreskolen" iallefall siden jeg gikk på vgs. og nesten alle jeg kjenner har kjørt opp med dem og vært så fornøyde, derfor valgte jeg dem!
Har to venninner som startet opp med tidl."Willys" nå "Wright" og de har jeg bare hørt dårlig om. Ene endte med å bytte kjøreskole til Gjevik (). Andre har fortsatt ikke kjørt opp. Det jeg har hørt om dem er at de er dårlig på å få progresjon i læringen, samt at noen av lærene der visstnok ikke er av de største pedagogene.

Pakker ville jeg forresten styrt unna. Det kan hende at man ender opp med å betale mer enn nødvendig. På Gjevik opererte de ikke med pakker også fikk man regning i posten for de kjøretimene man hadde hatt hver mnd. Sånn slipper man de virkelig store summene i ett jafs.

Månedtlig regning høres helt utmerket ut og gode pedagoger er det absolutt behov for. Gutten har ikke lærevansker, men mangler tillit til andre mennesker så det kan være en utfordring. Møter han noe han liker kan han klare det aller meste. Så må si jeg er spent.

Gammel 13-10-09, 21:30   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva mener du med å dele opp betalingen? Er det ikke vanlig å betale etter hver kjøretime i Trondheim? Jeg ville ikke tatt en slik megapakke, selv om det virker billigere. HVis man ikke liker kjørelæreren får man nemlig ikke pengene tilbake, selv om man ikke har benyttet seg av hele pakken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:15   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva mener du med å dele opp betalingen? Er det ikke vanlig å betale etter hver kjøretime i Trondheim? Jeg ville ikke tatt en slik megapakke, selv om det virker billigere. HVis man ikke liker kjørelæreren får man nemlig ikke pengene tilbake, selv om man ikke har benyttet seg av hele pakken.

Jeg betalte etter hver time ja - men det er ganske mange som kjøper "pakker" (noe som ikke hadde lønt seg for min del. Jeg øvelseskjørte masse utenom kjøringa)

Gammel 15-10-09, 19:28   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Standard

Er jo ørti år siden jeg kjørte opp så jeg hadde fått "vite" at jeg måtte kjøpe en slik pakke. Lurt, det er det vel neppe. Sønnen min har også hatt masse øvelseskjøring så det er kanskje ikke sikkert han trenger så mange timer. Hvor lenge før han fyller atten lønner det seg å begynne forresten? Lang tid brukte dere?

Gammel 22-10-12, 10:48   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Markr2

In Trondheim? No, but i know in Latvia - [link fjernet]

Er dette reklame eller en vits?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.