|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefale trafikkskole i Trondheim?Kan noen anbefale meg en god trafikkskole i Trondheim? Og vet noen om det er mulig å dele opp betalingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Jeg var veldig fornøyd med http://www.hattrem-trafikkskole.no/, tok timer der for litt over fire år siden. Husker ikke hvordan betalingen foregikk, men det er ikke verre enn å høre, det er sikkert ikke en uvanlig forespørsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Anbefaler Heimdal Trafikkskole. De har avdeling både på Heimdal og på Trondheim Torg. Jeg var veldig fornøyd med de kjørelærerne jeg var i kontakt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Er Heimdal trafikkskole han har mest lyst på selv også. Men siden jeg har lovt å betale har jeg behov for å dele opp betalingen. Wright trafikkskole kunne dele regningen i to og ville ha 16000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Hattrem og Heimdal var de som hadde best "rykte" da jeg kjørte opp. Hattrem hadde da slike pakker med en pris uansett antall timer (dette var forøvrig i 93) - Selv kjørte jeg opp på byens sikkert billigste skole: Leangen trafikkskole - som da het solheim trafikkskole.
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Takker og bukker for alle svar, og sjekker opp alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Jeg anbefaler virkelig Gjevik! Kjørte opp med de i sommer. De kan visstnok skilte(
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?
Jeg tok kjøretimene mine hos Wright, var fornøyd jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Er Robertsen oppe og går fortsatt? De sitter vel på gamlehjemmet de nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fabelaktig
|
Ble ikke de kjøpt opp av/ slått sammen med Hattrem? Mener å huske at da jeg kjørte opp het de Robertsen & Hattrem, kan det stemme?
![]() |
#11 |
Pessimistisk Optimist.
Månedtlig regning høres helt utmerket ut og gode pedagoger er det absolutt behov for. Gutten har ikke lærevansker, men mangler tillit til andre mennesker så det kan være en utfordring. Møter han noe han liker kan han klare det aller meste. Så må si jeg er spent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Hva mener du med å dele opp betalingen? Er det ikke vanlig å betale etter hver kjøretime i Trondheim? Jeg ville ikke tatt en slik megapakke, selv om det virker billigere. HVis man ikke liker kjørelæreren får man nemlig ikke pengene tilbake, selv om man ikke har benyttet seg av hele pakken.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
Jeg betalte etter hver time ja - men det er ganske mange som kjøper "pakker" (noe som ikke hadde lønt seg for min del. Jeg øvelseskjørte masse utenom kjøringa)
![]() |
#14 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Anbefale trafikkskole i Trondheim?Er jo ørti år siden jeg kjørte opp så jeg hadde fått "vite" at jeg måtte kjøpe en slik pakke. Lurt, det er det vel neppe. Sønnen min har også hatt masse øvelseskjøring så det er kanskje ikke sikkert han trenger så mange timer. Hvor lenge før han fyller atten lønner det seg å begynne forresten? Lang tid brukte dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|