Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Enda en tatoveringstråd

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 08:06   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Enda en tatoveringstråd

Jeg har lenge tenkt på ny tatovering. Jeg tok en for mange år siden bak på skulderen som bare er en tegning og ikke mer.
Nå har jeg lyst på to kolibrier nederst på siden av leggen med forbokstavene til gutta mine i. (Altså en fugl med en bokstav)

Jeg er IKKE ute etter å høre hvor "harry" noen syns det er, eller at det er teit osv.
Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en dyktig tatovør i Stavanger/Sandnes området? En som er dyktig til å tegne.

Og dere som har tatovering på leggen: Var det vondt å få den? (Ser liksom for meg at det er en vond plass.)

Gammel 11-06-12, 09:09   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en tatoveringstråd

Søk på tatoveringsstudio i Stavanger og studer hjemmesidene til de du kommer over. Da kan du få en grei pekepinn på hva slags type tatoveringer hvilke studio er god på.
"Min" tatovør er elendig på old school men fantastisk på det meste annet, for eksempel.

Gammel 11-06-12, 09:10   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner du en du tror duger stikker du innom og prater med dem og får dem til å komme med et forslag.

Gammel 11-06-12, 09:18   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Gode tips Kirsebær.

Jeg skal kikke litt rundt omkring. (Jeg vet jeg vil ta tatoveringen, men jeg er litt pysete så jeg er litt redd for at det skal gjøre fælt vondt.)

Gammel 11-06-12, 09:25   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leggen er det minst smertefulle stedet du kan tatovere deg. Masse kjøtt, og langt mellom nervepunktene. Det gjør ikke fælt vondt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 09:27   #6
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Leggen er det minst smertefulle stedet du kan tatovere deg. Masse kjøtt, og langt mellom nervepunktene. Det gjør ikke fælt vondt.

Woohoo. Det var det jeg trengte å høre.

Gammel 11-06-12, 10:51   #7
Supra
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi er jo forskjellige når det gjelder smerter, jeg har på hele høyre legg og helt ned på fotbladet. Fra midten på leggen og ut på fotbladet gjorde det kjempe vondt! Jeg har en del tatoveringer, og jeg syns helt ærlig at det var den værste! Men som sagt, vi er forskjellige

Lykke til !

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 11:03   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er smertepyse, men tattoo på ankelen gikk strålende. Det er jo vondt altså, men ikke uoverkommelig. Jo nærmere "knoken" på utsiden av ankelen (og fremme på skinnleggen) hun kom, jo vondere var det. Men der hvor det var en del kjøtt gjorde det ikke vondt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 16:21   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel tråd, men jeg vil bare høre om du har tatt tatovering nå?
Jeg oppdaget en ting i forbindelse med om det er vondt eller ikke da jeg tok min. Det er vondere jo lengre tattovøren holder på. En stor tatovering er der alt blir tatt samme dag er verre enn en liten fant jeg ut.

Men altså: Go for it!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 21:28   #10
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Gammel tråd, men jeg vil bare høre om du har tatt tatovering nå?
Jeg oppdaget en ting i forbindelse med om det er vondt eller ikke da jeg tok min. Det er vondere jo lengre tattovøren holder på. En stor tatovering er der alt blir tatt samme dag er verre enn en liten fant jeg ut.

Men altså: Go for it!

Den er ikke tatt enda nei. Jeg har ikke hatt råd.
Spørs om det blir noe før over nyttår men da har jeg bedre tid på å finne "rette" tatovøren. Ei veninne har anbefalt en som holder til to timer herfra....muligens, kansje.
Denne skal jo ikke være så stor da. Jeg kan godt tenke at en større er vondere ja. Huden må jo bli skikkelig irritert etterhvert.

Gammel 27-09-12, 21:36   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg kan godt tenke at en større er vondere ja.

Så du bildet av min? Den ble stor. Den ser ikke så stor ut på bilder egentlig, men er større - og penere - i virkeligheten.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 23:12   #12
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Trond på Leading Light Sandnes Tattoo & Piercing Center er kjempedyktig.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 02:49   #13
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Så du bildet av min? Den ble stor. Den ser ikke så stor ut på bilder egentlig, men er større - og penere - i virkeligheten.

Den er stiiiiiiilig!

Gammel 01-10-12, 18:44   #14
Supra
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan anbefale Symbolic Ink i Oslo, Bjørn og Sally som driver der er fantastisk dyktige

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 19:09   #15
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Kjelli på Solid i stavanger er knallflink.

Gammel 02-10-12, 19:52   #16
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Kjelli på Solid i stavanger er knallflink.

Holder han enda på? Han gjorde min forrige tattis.

Gammel 06-10-12, 17:46   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Holder han enda på? Han gjorde min forrige tattis.

Jeg skal ikke svare helt bastant, men har ikke hørt noe annet enn at han fremdeles holder på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.