Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullskjørt/strikket skjørt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-12, 20:50   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ullskjørt/strikket skjørt

Jeg har lyst på et enkelt skjørt i ull. Er det noen som har en fin oppskrift å anbefale?

Og når jeg har funnet det rette skal jeg spørre om noen vil strikke det for meg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 21:04   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ullskjørt/strikket skjørt

Sommerskjørt fra Lene Samsøe.

Carnaby, mer for vinteren.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 21:09   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Enkelt skjørt i Karisma fra Drops.

I disse Mossoni-tider.

Gammel 02-10-12, 21:13   #4
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veldig fine skjørt! Ja, med unntak av det siste, da.

Likte spesielt godt det brune.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 21:16   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Har strikket det øverste i mørk brunt øverst, så lys brun og beige til slutt med beige kanter overalt. Brukes ofte på sommeren. De to neste skjørtene er på gjøre-lista mi, men har ikke kommet dit enda. Det siste kan jeg styre meg for, men tenkte at det ble jo mer aktuelt etter den Lindex-kolleksjonen.

Gammel 02-10-12, 21:27   #6
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det fra Lene Samsøe er det fineste strikkeskjørtet jeg vet om. Hadde jeg likt å strikke hullmønster så hadde jeg strikket meg et selv

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 21:30   #7
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Åh, det Lene-skjørtet var bare aldeles nydelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.