Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kan man få kjøpt stetoskop?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 12:07   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hvor kan man få kjøpt stetoskop?

Noen som har en ide hvor jeg kan få tak i det? Skal lytte på kroppen ikke ulyder i bil altså.

Søkte på biltema, for jeg mente å ha sett der, men det var ikke helt det jeg var ute etter.

Stetoskop
Lokaliserer hurtig og enkelt ulyd i mekaniske produkter, f.eks. motorer og lager. Med ørepropper i plast, aluminiumsonde og gummitrakt.

Gammel 16-04-07, 12:09   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kan man få kjøpt stetoskop?

Stetoskop er dyrt, men husker rett og slett ikke hvor det ble kjøpt/bestilt fra.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:11   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor i alle dager trenger man et stetoskop?

Gammel 16-04-07, 12:12   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Stetoskop er dyrt, men husker rett og slett ikke hvor det ble kjøpt/bestilt fra.

Ja det kan jeg tenke meg, men fikk lov å lytte med legens stetoskop på datteren min i går, var ti reiser enklere å høre hvor ille hun var, en med å legge øret inntil kroppen hennes.

Gammel 16-04-07, 12:13   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvorfor i alle dager trenger man et stetoskop?

Rett og slett for å høre om det er astma, bronkitt eller lungebetennelse.

Ja jeg hører forskjell, men det er mye lettere med et stetoskop. Jentungen er ikke så lett å høre forskjell på en det var med sønnen min.

Gammel 16-04-07, 12:16   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha.

Gammel 16-04-07, 12:22   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.gymo.no/

Gammel 16-04-07, 12:51   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjøpte et på sprell.no

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:35   #9
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Hos bandasjist

Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:19   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror nok apoteket kan skaffe deg et også!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:53   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte på Medicus. Da jeg gikk på sykepleien i Australia måtte alle studentene har egne stetoskop.

Gammel 16-04-07, 20:08   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er tydeligvis mange forskjellige butikker som selger "doktorutstyr"
Spekulum er visst også hot.

Milde måne, nå fikk du meg til å søke på skjedejekk og doktorleker. Da fikk jeg vite flere bruksområder enn jeg hadde behov for.

Gammel 16-04-07, 20:28   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Milde måne, nå fikk du meg til å søke på skjedejekk og doktorleker. Da fikk jeg vite flere bruksområder enn jeg hadde behov for.

Jeg måtte gni meg i øynene og lese to ganger, for første gang kunne jeg bannet på at jeg leste jødekateter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.