Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Didriksons parkas

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-12, 12:03   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Didriksons parkas

Hvordan er disse i størrelse? Kan f.eks str 34 passe til ei lang og tynn jente på nesten 1,60/ ca 40 kg?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 13:32   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Didriksons parkas

Ingen som vet? Frøkna trenger en halvlang jakke, og disse ser veldig fine ut. Men er de store i str tror jeg 34 kan bli stort kanskje?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 15:36   #3
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Jeg vil tro det blir for stort.
Jeg er 170 høy og slank og bruker str 34 i Didrikson parkas.

Men jeg har også kjøpt en halv lang jakke i barneavdelingen fra Didrikson. Jeg kjøpte 170 for å få lange nok armer. Denne jakken er altfor stor(vid) til meg. Du burde kanskje prøve str 160 i barneavdelingen.
Ellers har både Stormberg og Kari Traa m. fl. parkas type lang jakke i barneavdeling på sortsbutikker.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 16:01   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det høres ut som den kanskje blir for stor. Jeg har i størrelse 36 og synes den er litt for stor. Bruker 36 til vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.