Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullstrømpebukse til gravide

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 19:48   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ullstrømpebukse til gravide

Har noen sett gravidstrømpebukser i ull noe sted? Sjekket på HM i dag, men de hadde bare bomull og de vanlige nylonstrømpebuksene. Jeg frøs i dag, og skal jo være gravid hele høsten og litt av vinteren, så her må det ull til!

Gammel 06-09-12, 19:50   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullstrømpebukse til gravide

Jeg brukte pierre robert hele forrige svangerskap. De er lange i livet og tøyelige i toppen.

Gammel 06-09-12, 20:07   #3
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er sant, de kan sikkert funke! Jeg skal se om jeg har noen liggende fra i fjor som duger, ellers er de jo lett å få tak i. Lurt!

Gammel 06-09-12, 20:19   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Før hadde safa noen som er ekstra elastiske og som var kjempestore over magen. Men fant ikke disse igjen verken hos Ulliver eller sparkjøp nå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 20:20   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Disse tenker jeg på: http://safa.no/product/category.aspx...bid=16&id=1460

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 21:39   #6
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk et sett fra Devold til jul i 2008, under to mnd før termin, og det funket da. Ikke det lekreste til skjørt og slikt, men.

Gammel 06-09-12, 21:47   #7
ingling

ingling sin avatar

Standard

Nei, jeg må ha noe som funker til skjørt altså, ikke rein stillongs. Tror jeg skal raide skapet for det jeg har liggende og sjekke hva som kan passe. Trøyer har jeg en haug av.

Gammel 06-09-12, 22:00   #8
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Pierre Robert er knall. Jeg hadde flere som jeg brukte både ved januarungen og novemberungen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.