|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ullstrømpebukse til gravideHar noen sett gravidstrømpebukser i ull noe sted? Sjekket på HM i dag, men de hadde bare bomull og de vanlige nylonstrømpebuksene. Jeg frøs i dag, og skal jo være gravid hele høsten og litt av vinteren, så her må det ull til!
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Ullstrømpebukse til gravideJa, det er sant, de kan sikkert funke! Jeg skal se om jeg har noen liggende fra i fjor som duger, ellers er de jo lett å få tak i. Lurt!
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullstrømpebukse til gravideFør hadde safa noen som er ekstra elastiske og som var kjempestore over magen. Men fant ikke disse igjen verken hos Ulliver eller sparkjøp nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ullstrømpebukse til gravideDisse tenker jeg på: http://safa.no/product/category.aspx...bid=16&id=1460 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Ullstrømpebukse til gravideNei, jeg må ha noe som funker til skjørt altså, ikke rein stillongs. Tror jeg skal raide skapet for det jeg har liggende og sjekke hva som kan passe. Trøyer har jeg en haug av.
![]() |
#8 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ullstrømpebukse til gravidePierre Robert er knall. Jeg hadde flere som jeg brukte både ved januarungen og novemberungen.
![]() |
|
|