Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 18:43   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vårt?

Innlegget mitt drukner i den ene tråden, så vi tar det her:

Er det sånn at det alltid er de vi er mest glad i som er viktigst i våre liv?

Jeg lurer litt på det fordi jeg ser at jeg sammenligner selv. Den og den er viktigst fordi jeg har renest kjærlighet for den og slikt.

Men når jeg tenker meg om har jeg et par mennesker i livet mitt som jeg ikke akkurat føler kjærlighet for, men som likevel befinner seg i toppskiktet på viktighetsskalaen. Hvis noe skjer med disse personene eller hvis de av uante grunner skulle forsvinne, ville det endret hele mitt liv, og påvirket hverdagen min på en slik måte at jeg kanskje vil si at de er viktigst. Enda jeg ikke er spesielt glad i dem.
Hvis min far dør, vil jeg bli bunntrist og fortvilet. Men det ville ikke påvirket hverdagen min i stor grad.

Har dere noen slike? Viktige mennesker, som spiller en stor rolle, men som ikke er en av dine nærmeste, og som ikke har din kjærlighet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.