|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Amming og årets mote
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og årets moteJeg bruker singlet, kortermet eller langermet t-skjorte, og cardigan.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 04-09-12 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Amming og årets moteTakk for tips, Tallullah.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Amming og årets moteJeg har strikket selv.
![]() |
#7 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Amming og årets moteJeg har ikke kjøpt noe nytt på lenge. Finner ikke noe som er ammevennlig.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Amming og årets mote
Det er mulig de har strikkajakker der også, men sikkert ikke i naturmaterialer. Jeg kjøpte en grå og en sort cardigan der som er klassiske og fine. Ellers liker jeg de tynne ullcardiganene fra benetton.
![]() |
#9 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og årets moteFikk akkurat den nye HM katalogen i posten, og der er det masse cardigans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og årets moteJeg bruker vanlig HM-singleter med tynne stropper og bruker dem som ammetopp, da bare drar jeg den ned ved bh'en. Utenpå bruker jeg vanlige t-skjorter, topper, cardigans og tunikaer.
![]() |
#11 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og årets moteEg bruker boob-topper med cardigan fra HM over. Nupper sikkert veldig fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Amming og årets moteJeg kjøpte noen Boob-toppet sist, men foretrekker vanlige topper med singlet under, og det er også mye billigere.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Amming og årets moteJeg har brukt ammeklær jeg. Veldig fornøyd med det, særlig genserne fra boob med fleece i det stykket som er over brystet er kjempefine om vinteren. De er ofte på salg her og der når det kommer nye farger. |
![]() |
![]() |
#15 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og årets mote
Du ynskjer nok ikkje å bruke den lange yndlingskjolen din i jula, nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Amming og årets moteSinglet og genser. Trekker singleten ned og genseren opp. Går fint, men hadde ikke funket uten justering på singletstroppen.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Amming og årets moteForresten - kjøp ammebehåene på ebay. Hotmilk har mange fine. |
![]() |
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Amming og årets moteTakk for tips, Naima. Eg har brukt ammebh med spiler heile graviditeten, for eg tenkte at når eg først måtte kjøpe nye bhar, kunne eg like godt kjøpe noko som kanskje varte litt lengre. Eg får sjå om eg finn noko utan spiler, før fødselen. Eg slit litt med å komme meg på handletur for tida. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|