|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?I lys av andre tråder her inne, så lurer jeg på mye et plagg vil si. Hvor mange tunikaer er mangen? Er det forskjell på å ha mangen jeans iforhold til truser?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?
Ja, det vil jeg si - olabukser er jo en betraktelig større investering (med mindre man kjøper alt undertøyet sitt på LaLina, da
![]() |
![]() |
#3 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?Jeg har flere topper enn jeans og andre bukser. Rett og slett fordi jeg vasker toppene mine oftere enn underdelene.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?Jeg har MANGE topper i forhold til bukser, ja. Av topper trenger man jo tykke og tynne, bluser gensere, jakker osv osv osv- Trodde det var relativt vanlig?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?Jeg har flere truser enn kjoler for å si det sånn. Flere overdeler enn skjørt/bukser fordi de må vaskes oftere. Jeg har lite klær og skulle ønske jeg hadde mer. Kommer meg bare ikke så langt siden jeg ikke er sånn kjempeglad i shopping og tar meg ikke råd til det heller når det ikke er et behov der og da. Jeg sliter stort sett ut klærne mine og bytter de ut. Hadde jeg hatt mer klær så hadde nok alle plagg vart lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vil mye si når det kommer til ulike plagg?Jeg har flere topper enn jeg har bukser. Og flere kjoler enn jeg har bh-er. Det første anser jeg som helt naturlig, etttersom jeg vasker toppene oftere enn jeg vasker buksene, og jeg har topper for sommer, for vinter, for jobb og for en lat søndag. Buksene bruker jeg litt hele tiden. Å ha fler kjoler enn bh-er er kanskje ikke like naturlig. Kjolene er innkjøpt gjennom mange år, og bh-ene kun kjøpt på spesialbutikk. Da blir det fort sånn.
![]() |
|
|