Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Mindre bil med automat. -Hvilken?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-12, 18:10   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 21:13.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 18:16   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mindre bil med automat. -Hvilken?

2010-modell Saab 9-3 1.9 TiD
Hadde helt klart blitt en sånn om jeg hadde hatt råd, for øyeblikket.
De har falt i pris, fordi noen tror det blir et problem med deler, det blir det ikke.
(Saab parts AB er eget firma, og går så det suser.)
En av de bedre bilene jeg har kjørt, testet en sånn 90 mil forrige helg.

Gammel 11-08-12, 18:33   #3
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min Mercedes A-klasse. Min har ikke ryggesensor eller cruise kontroll men regner med de nyere modellene har det. Veldig mye plass i en liten bil.

Gammel 11-08-12, 18:38   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Du får mye god bil som er rimelig i drift med Volvo v50 eller 60. Men overgang fra BMV 5 serie blir det. Stabilitet på vinterføre, komfort og teknikk kan ikke sammenlignes.

Gammel 11-08-12, 19:05   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

2010-modell Saab 9-3 1.9 TiD
Hadde helt klart blitt en sånn om jeg hadde hatt råd, for øyeblikket.
De har falt i pris, fordi noen tror det blir et problem med deler, det blir det ikke.
(Saab parts AB er eget firma, og går så det suser.)
En av de bedre bilene jeg har kjørt, testet en sånn 90 mil forrige helg.

Å kjøpe nyere Saab er faktisk større risiko enn å kjøpe eldre Saab akkurat nå. Det er mangel på deler for nyere modeller. Spesielt ille er det for de få som fikk kjøpt siste 9-5-generasjon, men også andre modeller skal være berørt.

Var flere artikler om dette i svenske medier de siste ukene.

For de delene som deles med Opel er det ikke noe problem. Saab har imidlertid vist over 30 % egne deler.

Gammel 11-08-12, 19:07   #6
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det vi vurderer så langt er Volvo C30 og V50. Vi er veldig glade i Volvo begge to, og mannen er skeptisk til det meste ellers. Han vil ikke veldig gjerne ha fransk eller japansk, og grøsser om noen nevner Opel eller Ford. Opel er visstnok det verste.

Anyone?

Ironisk nok er fortsatt V50 basert på Ford Focus og i Norge som oftes solgt med en Peugeot/Citroen-motor ;-)

Gammel 11-08-12, 19:10   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Mini Countryman Det er den perfekte bil nr. 2 og er jo egentlig en liten BMW, for oss som liker slikt

Gammel 11-08-12, 19:14   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Toyota Yaris hybrid! Aner ikke om den er bra, men Yaris i seg selv er vel solide saker? Så denne utstilt her om dagen - flett ny til bare 219 000. Automat.

Gammel 11-08-12, 19:15   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare inn her og si Subaru. Jeg har bare hatt Legacy, og mye eldre enn du ønsker deg. Men jeg er stjernefornøyd med min, automatgir, cruisekontroll og all wheel drive.

Det kommer en ny modell til uka, Subaru XV, men jeg aner ikke mer om den enn jeg har lest på nett. Her fant jeg forresten en artikkel med gode leserkommentarer bak.

Sist redigert av -ea- : 11-08-12 kl 19:20.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-12, 19:26   #10
mrc

mrc sin avatar

Standard

XV har vært på markedet en stund. Et problem med de rimeligere variantene med automat kan kanskje være at ytelsen blir så som så i forhold til hva en del vil ha. Man snakker vel 0-100 på 14 sek etter spesifikasjonene osv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.