Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Verksted Oslo vs verksted i Strømstad

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-12, 19:40   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Verksted Oslo vs verksted i Strømstad

Jeg må ha bilen på verksted pga liten lekkasje i bremsevæskesystemet. Jeg vet ikke om det er slange, rør eller ring som lekker, men vet at lekkasjen er liten. Hvor mye billigere er det i Sverige i forhold til Norge? Kan dette fikses på en dag? Vil jo ikke overnatte i Sverige. Noen som har noen råd eller erfaringer de kan dele.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 19:47   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verksted Oslo vs verksted i Strømstad

Jeg kan anbefale Berthelsen Bil og Karosseri på Kløfta. Billigere enn (merke)verksted i Sverige, god service. Jeg har bare god erfaring med ham.

Gammel 15-07-12, 19:50   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville tatt en telefon til nærmeste verksted og hørt på pris. Vi har selv prøvd å få time på merkeverksted i Strømstad, men fikk ikke en gang svar på henvendelsene våre. Så sjekket vi snapdriven, og fant ut at de hadde en helt overkommelig pris, for ikke å snakke om hvor mye tid og drivstoff vi sparte!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 20:09   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Om det kan fikses på en dag er jo avhengig av hva som er feil - selve jobben er nok ikke så stor, men det kan være et spørsmål om delene som trengs.

Selv bruker jeg et merkeverksted i Bengtsfors for min VW. Litt lengre å kjøre, men har vært mye enklere å få time og prisene lavere (trolig ikke helt samme "norgestrafikken" der som på en del av de andre stedene).

Gammel 15-07-12, 20:12   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg kan anbefale Berthelsen Bil og Karosseri på Kløfta. Billigere enn (merke)verksted i Sverige, god service. Jeg har bare god erfaring med ham.

Ok, det var et godt tips og mye nærmere enn Sverige. Skal sjekke det ut i morgen og håper han ikke har sommerstengt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.