Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sandstrand eller steinstrand

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-12, 22:57   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sandstrand eller steinstrand

Vi har vært på stranden i dag, siden bilen min har vært syk valgte vi en som vi kunne sykle til, en sandstrand. Jeg endte opp med å nok en gang bli overbevist om at jeg hater sandstrender, sand over alt, valgte strand hadde også dårlig krabbefangst rate og blir ikke valgt i morgen, i morgen skal vi til min barndomsstrand, en steinstrand, men med nydelig sand ute i sjøen, det er masse krabber å finne under stenene og det er fredelig å stille. La sommeren vare evig.

Hva foretrekker dere?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 22:58   #2
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sandstrand eller steinstrand

Oi stort bilde.

Gammel 05-07-12, 23:01   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker gress-strand. :enkel:

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:15   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sandstrand er vår greie, synes det er det enkleste nå som vi har en liten tass igjen.

Gammel 05-07-12, 23:19   #5
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grå sandstrender som den på bildet er kjipe. Jeg elsker sandstrender, men de skal være med myk og hvit sand. Slik sand er lett å børste av. Steinstrender er harde å ligge på.

Hvite og myke sandstrender er best, uten tvil. Strendene i Trøndelag er skikkelig dårlige og der kan jeg like gjerne være på en steinstrand.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:20   #6
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får noia av sand i solkrem, hår og øyne og er ingen strandfan, egentlig. Betongstrand hadde kledd meg, tror jeg.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:20   #7
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Gress som man ligger på, sand der man skal bade.

Gammel 05-07-12, 23:40   #8
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Jeg vil ha både og
Sand til å leke i, steiner til å finne krabber under
Og en sånn strand har vi på min hjemplass :drømme:

Gammel 08-07-12, 22:16   #9
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sandstranda "vår" liker vi best!!!!!

Sist redigert av guttemamma : 08-07-12 kl 22:23.
guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:19   #10
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Helt klart sand!
Det er jo ikke noe godt å gå barbent på steiner. Og krabber? Nei, de vil jeg ikke ha rundt beina når jeg skal bade.

Egentlig liker jeg aller best basseng. Ingen dyr som lusker rundt beina på meg.

Gammel 08-07-12, 22:21   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Keg får angst og neller av sandstrender!

Gammel 08-07-12, 22:22   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvit fin sand er det beste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:25   #13
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Mesteparten av dere er gale, sandstrand er fint å se på og gå tur på og kanskje en rask dukkert, men skal man være der noen timer og spise mat og sånt er det jo ikke brukende. Sand all over the place er ikke noe greit.

Gammel 08-07-12, 22:29   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater sand. Det er fint å se på, men det er jo over alt etterpå. Jeg foretrekker bassenget. Eller rullesteinsstrand. Eller gress.

Gammel 08-07-12, 22:39   #15
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Mesteparten av dere er gale, sandstrand er fint å se på og gå tur på og kanskje en rask dukkert, men skal man være der noen timer og spise mat og sånt er det jo ikke brukende. Sand all over the place er ikke noe greit.

Spise mat i sanden? Nei i sanden spiser jeg ikke. Jeg ligger på den deilige myke sanden og jeg går barbeint i den. Det er utrolig fint. Sand som er hvit drysser av før vi har rukket å komme til bilen. Mat spises på fine benker et par meter fra stranda. Virkelig fine greier. Dusjen på strandkanten er også grei om man vil være helt ren før spisingen.

Rullesteiner er grusomt, hardt og ekkelt. Gress på strender er OK, men er en dårlig erstatning for sand. Sandbunn ved gresstrender er sjeldent så bra som ved en skikkelig bra hvit sandstrand.

Gammel 08-07-12, 22:40   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser heller ikke i sanden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:40   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg er helt på G med Fnatten.

Gammel 08-07-12, 22:43   #18
Guava

Guava sin avatar

Standard

Men Frøy... Dersom du forbinder sandstrand med den du viser bilde av forstår jeg at du ikke liker det. Sanden på slike strender er bare irriterende.
Guttemammas strand derimot har bra sand.

Gammel 08-07-12, 22:49   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men Frøy... Dersom du forbinder sandstrand med den du viser bilde av forstår jeg at du ikke liker det. Sanden på slike strender er bare irriterende.
Guttemammas strand derimot har bra sand.

Den jeg viser er mitt paradis, det er en steinstrand, med passende størrelse på steinene, overflod av krabber, oversiktelig og bare magisk. Vi har vært der i nesten 9 timer i dag.

Den Guttemamma viser er den typen som gir meg mareritt.

Gammel 08-07-12, 22:52   #20
Guava

Guava sin avatar

Standard

Paradis.. OK. Da har vi veldig ulik definisjon av paradis. Grums på strand og grums i vann er nok det verste jeg vet ved strender.

Jeg må ha ren sand på stranda og ren myk sand når jeg går utover i vannet. Grums får jeg neller av.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.