|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på venter det slik at jeg bare kan glemme å få det jeg har bestillt eller?
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestillte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventDet er vel omtrent samme tiden siden jeg bestilte og jeg fikk mail i går om at den var sendt avgårde. Gi det et par dager til så dukker det nok (forhåpentligvis) opp en sendingsmail til deg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestillte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventJeg bestilt for ca to uker siden og fikk dem sist fredag etter ei drøy uke.
![]() |
#4 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Pompdelux - bestillte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventJeg har fått mail om at de skal behandle ordren min snart (antar det betyr "plukke"), men jeg tror det har gått med enn de antatte dagene nå, og de har ikke sendt enda. Dårlig, synes jeg. Første gang jeg har bestilt derfra, og er ikke imponert.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventJeg fikk mail i dag om at min pakke venter på meg. Bestilte også for et par uker siden og da gikk det også raskt. Aldri hatt problemer med dem.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventJeg bestilte 1. juni og det ankom Rimibutikken i går.
![]() |
#7 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventOk, da får jeg vente i spenning!
![]() |
#8 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Pompdelux - bestillte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på vent
Dete r alltid lang ventetid fra PdL, så jeg forventer ingenting. Blir positivt overrasket hvis jeg får det innen to uker, egentlig. Men får det alltid, og elsker klærene som selges til en rimelig penge, synes jeg, så da er det greit å vente.
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Pompdelux - bestillte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på vent
Ah, ok, det var jeg ikke klar over. Det er første gang jeg bestilte, som sagt.
![]() |
#10 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventI dag fikk jeg Mail om at den er på vei
![]() |
#11 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventJeg bestilte 1. juni og fikk pakken på tirsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventDa er det noe galt, ja. Jeg bestilte lenge etter deg, og har fått den. Pluss en til etter det.
![]() |
#14 |
En anelse distre
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventDet var litt i lengste laget for å vente på pakken ja. Har du sjekket ordrestatusen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En anelse distre
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på vent
Merkelig. Håper du får et godt svar på etterspørselen din. Du har ikke sporingslink da for å se om den er kommet bort underveis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på ventIkke fått den. De mener den har vært forsøkt levert, men jeg har saumfart huset, og det har ikke kommet noen pakkelapp. Jeg pleier å ha ganske god oversikt over dem!
![]() |
#19 |
En anelse distre
![]() Sv: Pompdelux - bestilte for 2 uker siden, ordre står fortsatt på vent
Pakken leveres på postkontoret, og da burde du jo til og med fått en påminnelse om at pakken ikke er hentet. Merkelige greier. Får håpe du mottar den nå da. Nå er det jo til og med blitt 70% rabatt, du får kreve litt avslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|