Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Top Models fargebøker til jente 9 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-12, 10:09   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Top Models fargebøker til jente 9 år?

Jeg har gutter og blir like forvirret hver gang jeg skal titte på gave til jenter.
I går var jeg i en bokhandel og så at en jente som kunne være på samme alder, 8-10år, så jeg fulgte litt med på hva hun tittet på.
Hun gikk rett bort til Top Model hylla og tok ut en bok som det var noe øyenskygge først i permen... tror det var det.. hun var så rask.
Jeg spurte om sånt var gøy for en som blir 9 år og spurte om å få se litt men det fikk jeg iallefall ikke. HUn ville nok veldig gjerne ha den boken men mamman sa nei og sa at hun måtte spare til Spaniaturen sin...
Iallefall så gjemte hun boken et sted i butikken så jeg fikk ikke tittet noe mer på den da.
Spurte hun i kassen men hun hadde virkelig ikke peilig på noe. Klarte ikke å slå opp Top Model bøker på kassa si heller for jeg spurte om de hadde flere med sminke i..

Men er sånn Top Model bok gøy for en som blir 9 år. Hun har en eldre søster på 12.5 som shopper det utroligste av stæsj så mulig hun er i samme gate og synes sånt er barnslig?? 12 åringen har egen blogg og viser frem det hun kjøper.. og det er ikke lite altså..(glad jeg har gutter når jeg ser det forbruket der for en 12åring. )

Er det gøy med en sånn bok og noen sånne fine Faber trekantfarger i metalliske farger eller rosatoner eller noe sånt?

Hva med minnebøker?
Største her, + venninnen har fått den brune aktivitetsboken fra Pingledagbok-serien, kanskje den hadde vært noe?
Klær synes jeg blir så vanskelig så det dropper jeg.
Hjelp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.