|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dere som skal til Legoland i sommerHar dere sett at det er en gratis barnebillet bakpå Corn Flakes-pakkene? Kjekt å ta med seg.
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerDet er gratis barnebillett på posene til Pågens kanelgrifler også.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerOg på noen hamburgerbrød jeg så Mannen i huset hadde kjøpt. Det er bare å hyle ut om noen vil ha. Tror kanskje vi har en billett til liggende også. Det er kun barnebillett og da forutsatt at man kjøper en voksenbillett mener jeg å huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerJøss. Og jeg som syntes jeg var så observant.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerDet var bedre i fjor når man fikk 2 for prisen av 1 med oboskortet. Og barna kunne hente ut hver vsin gratis billett fra legomagassinet. Vips kun rundt 250 kr for alle 4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerVi har fått billetter via Legoklubben og har gitt de bort.
![]() |
#9 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommer
Jeg hyler!
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerDet er den billetten i Donald og den en får på Hjem Is bilen som er de beste gratisbillettene å ha. For de er det ikke noen betingelser på, så har en f.eks. flere enn 2 barn og er bare 2 voksne så er det de billettene en må ha. Og når en bruker de billettene så kommer også barn gratis inn når voksne har billig dag 2 billett. De billettene på griflene og BR-leker og sånn gjelder ikke da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerObos-tilbudet er også greit. I år er det gratis barn ved kjøp av voksen. I fjor var det to for 1, derav slapp vi unna med en voksen billett, da barnebillettene ikke hadde kjøpsforpliktelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerI fjor så fikk vi inn 2 voksne vi betalte fullt for og 4 gratis barn på Donald og Hjem Is billettene. Da kunne vi voksne få kjøpt billig dag 2 billett og vi fikk inn 4 gratis barn dagen etter også så lenge en har barnebillettene uten betingelser. Rabatterte eller gratis voksenbilletter har jeg ikke sett noe sted annet enn det OBOS tilbudet i fjor. Men for oss var det ikke noe vits i å bruke OBOS tilbudet siden vi skulle to voksne to dager, da var det billigere med dag to billett som en får kjøpt når en har betalt fullt ut første dagen for en voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerVi har sesongkort i Bonbonland og får derved halv pris på billettene. Samt billetter fra Hjem-is bilen til barna. Dermed så kostet fjoråret oss kun kr 279 og i år blir det vel 299 ser det ut til.
![]() |
#19 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommerJeg har 2 gratisbilletter for barn, om noen er intr? Vi skal ikke til Legoland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som skal til Legoland i sommer
Tusen takk for billettene
![]() |
|
|