|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Min mor fyller 60 - gave?Min mor fyller 60 år primo juni, og jeg er rådvill. Hva gir man en sprek 60 åring som har alt?
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 08-05-12 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma fikk gavekort på fotbehandling av meg og søstern til sin 50-års dag. Det satte hun veldig stor pris på.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Vi ga teaterbilletter til min far da han ble 60. Både han, kona hans, meg, mannen min og ungene var og så "Knudsen og Ludvigsen" på teater og så spiste vi middag først.
![]() |
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Middag og vin for to? Mamma hadde satt pris på en alenekveld med meg, tror jeg - sjelden bare vi to har tid til å prate og kose oss uforstyrret.
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Noe hjemmelaget? Kan du strikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Vi tok med hele familien til fotografen da svigerfar fyllte 60. Svigermor fikk et par fine bilder i gave da hun fyllte 60.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma fikk bilde på lerret av oss søsken med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?min mor fikk fotobok jeg hadde laget. Jeg skannet gamle bilder av henne og bilder gjennom oppveksten til meg og bror min. I tillegg til bilder av barnebarn gjennom de ti årene det hadde gått siden hun ble bestemor. Falt veldig i smak.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma fikk forresten også en bokst med gamle bilder av familien hennes som jeg hadde scrappet. Det var fra hun var liten og sånt. Hun satt med tårer i øynene når hun fikk det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Til 50-års dagen dro vi søsknene til fotografen og foreviget oss. = Et stk happy mor |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Et opplagt spørsmål: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Å dæven, Salt - den ideen falt jeg helt for!! Men damn, da har jeg noen utfordringer og muligens dårlig tid. Må tenke kjapt på den - hadde vært fantastisk gøy! For en herlig idé, uansett år egentlig ...
![]() |
#18 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Da takker jeg Salt for en skikkelig god ide`som jeg skal bruke når min mor fyller 70 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Min mor fyller 60 - gave?Ja, nå har jeg forfattet en melding/e-post selv og jommen tatt skrittet ut og sendt den til alle jeg har kontaktinformasjon til!
![]() |
|
|