Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er i Bodø - hvor får man god kaffe og god mat?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 10:30   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Er i Bodø - hvor får man god kaffe og god mat?

Er i Bodø på konferanse og skal være her til onsdag. Har tenkt oss ut på middag i kveld og lurer på om noen har tips? Vi har aldri vært her før. Og ikke minst så lurer vi på hvor de har god kaffe.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 10:35   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er i Bodø-hvor får man god kaffe og god mat?

Vi var på en restaurant i den glass-gågata i sommer. Når du kommer inn så er det opp en trapp til venstre rimelig med det samme. Het den kanskje Bjørk?

De har litt forskjellig. Vi prøvde pizza og sushi, alle var godt fornøyde med det de fikk. I tillegg hadde de vel også et greit utvalg av kjøtt og fisk.

Ikke sånn helt gourmet, men en greit fin restaurant.

Jepp - det var Bjørk: http://www.restaurantbjork.no/wips/1132764304/

Gammel 21-05-12, 11:46   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er i Bodø - hvor får man god kaffe og god mat?

Bjørk er vel den beste restauranten, sammen med en i Dronningens gate som jeg ikke husker hva heter i farta. Smak, kanskje? :går sjeldent ut:

OK kaffeplasser er En Kopp (inne på SAS-hotellet), Kafka (i tverrgate like ved der de bygger nytt kulturkvartal), Nykværna på torget (ikke åpent på kveldstid). Jeg liker kaffen på Java inne i Glasshuset, men der er det ikke koselig. Paviljongen (også på torget) liker mange, men jeg trives ikke der.

Gammel 21-05-12, 12:23   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørk i glasshuset er den beste lunsjplassen, og også veldig ok å spise på på kvelden.
Hvis dere vil sitte med havutsikt kan dere spise på Bryggerikaia på kvelden.

Kaffen er best på Cielo Melkebaren som ligger rett på utsiden av glasshuset til høyre (om du kommer ut av glasshuset på vei oppover)

Om dere har litt budsjett, så MÅ dere prøve Smak i Dronningens gate (gaten over glasshuset). Kan være lurt å sjekke om ledig bord.
Her er ukens meny der:
Ukens meny

Forrett Kamskjell fra Frøya
blomkål, kamskjellskum

Suppe
Potetsuppe
svinerilette, potetchips

Fisk
Dagens ferske fisk
gresskar, soyasmør

Kjøtt
Kalv fra Røros
asparges, mais

Ost
Dagens osterett

Dessert
Variasjon på jordbær

Gammel 21-05-12, 12:38   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Reker på kaia, spises på moloen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 12:49   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Reker på kaia, spises på moloen.

Det er 4 grader ute!

Gammel 21-05-12, 15:03   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er 4 grader ute!

Litt må man da tåle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 15:32   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Litt må man da tåle.

Forslag til fancy outfit.

Gammel 21-05-12, 17:10   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Takker for hjelp! Det blir bjørk på oss i kveld.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 17:42   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drikk kaffe på Cielo. De har supernamm kaffe og veldig hyggelig betjening

Gammel 21-05-12, 18:08   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har faktisk ikke vært på Cielo. Det har vært så innmari fullt der de gangene jeg har prøvd at jeg bare har snudd i døra. Dessuten minner den ikke det minste om Melkebaren sånn som den var da jeg vokste opp, så da kan det nesten bare være det samme.

:knegge:

Gammel 21-05-12, 22:15   #12
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har faktisk ikke vært på Cielo. Det har vært så innmari fullt der de gangene jeg har prøvd at jeg bare har snudd i døra. Dessuten minner den ikke det minste om Melkebaren sånn som den var da jeg vokste opp, så da kan det nesten bare være det samme.

:knegge:

Man får hjerte i Cappuchinoen. Jeg har ikke sittet ned der, men har kjøpt en god dose takeaway-kaffe der.

Gammel 21-05-12, 22:58   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Hjerte får jeg på Java også. Jeg bruker stort sett å kjøpe kaffen der.

Gammel 21-05-12, 22:59   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hjerte får jeg på Java også. Jeg bruker stort sett å kjøpe kaffen der.

Prøv på Cielo - jeg tror ikke du blir skuffet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.