|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Tyrkia - skal dit for første gang...Jeg og mannen min skal på barnefri ferie i 1 uke i sommer. Har bestilt ferie til Tyrkia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Tyrkia - skal dit for første gang...Tyrkia ligger høyt i forhold til matforgiftning, men er man forsiktig så går det bra. Skrell alt med skall på, ikke kuleis, krem o.l - da ber du om bråk. Rett og slett vær litt bevisst på hygiene og hvor du spiser |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia - skal dit for første gang...Har vært i Tyrkia to ganger og har aldri blitt dårlig, men det skader jo ikke å ta tabletter mot feriemage. Husk solkrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Tyrkia - skal dit for første gang...Ikke drikk vann fra springen der. Det har jeg aldri vært så nøye på i f.eks. Spania. Og solkrem ja!
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia - skal dit for første gang...Husk kontanter til betaling av visum ved ankomst (ikke alle steder man kan betale med kort)
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia - skal dit for første gang...Så heldige dere er som skal reise på kjæreste-tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|