|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Ting man MÅ kjøpe i USAJeg skal snart til NY og vil gjerne ha tips om ting man bør få med seg i bagasjen hjem. Er det f.eks kjekke legemidler man ikke får tak i her? Eller ting som er mye billigere enn hjemme?
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAEr du interessert i treningsstæsj? Nike-sko og treningsklær fra Victoria's Secret liker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAAh, jeg kom på en ting til, hvis du har slalåmfolk i familien. Jeg kjøpte sånne slalåmbriller som du kan ha rundt hjelmen til seksåringen, Oakley, til 45 USD. DET er billig, det. Og var fullpris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAPepper lemon: hvor? Vi drar til new York i morgen tidlig (
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USALemsip er en UK-greie. Legemidlene her er uventa kjipe og kjedelige (bortsett fra i hippieland, så klart.
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USALevi's bukser (ligger en stor butikk på Times Square), merkeklær som Desigual er ekstremt billig der. Sko er 1/3 av prisen her hjemme, både vanlige og joggesko. Selskapstøy er generellt billigere. Undertøy (type hold-in).
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-02-12 kl 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA
Det er britisk. Men kjøp med deg tylenol cold & flu og slike ting, finnes i utallige varianter, med og uten koffein osv.
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA
Sånne kjøpte me i England, og jammen har det vore gull verdt i rekka av streptokokkinfeksjonar eg har hatt siste året. Eg hadde aldri klart å få ned korkje Paracet eller antibiotika utan å bedøve litt med Strepsil (?) med lokalbedøvelse først. Ikkje sjans!
![]() |
#19 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAMelatonin for jet lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|