![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Teksting når man kjører bilVi hadde en rekke skremmende opplevelser på vei hjem fra hytta i langhelgen. Store deler av turen foregår på motorvei med fartsgrense 100 km/t. Vi ligger omtrentlig i fartsgrensen når vi ser at bilen foran oss har retning rett i autovernet (på høyre side). I siste øyeblikk rettes bilen opp, men den fortsetter å skjene frem og tilbake. Stort sett i sitt eget kjørefelt, men slett ikke bare der.
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilTelefon til politiet der man oppgir bilnr. Hvis noen skulle skje med mobilfiklerbilen så vet i hvertfall politiet at det var telefon innblandet.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilJeg hadde ikke tatt fem øre for å ringe politiet og gi dem bilnummeret og en oppsummering av hva idioten bak rattet foretok seg, i en slik situasjon. Livsfarlige folk!
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilEn jeg kjenner ringte politiet da han lå bak en tilsvarende bilist, bare at her var det mistanke om rus. Det var ikke lenge etter han så bilisten ble stoppet. Det virker som de tar slikt på alvor.
![]() |
#9 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teksting når man kjører bil
Jepp!
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilOm de ikke gjør noe så har de i hvertfall notater på at sjåføren sitter med telefonen mens h*n kjører, i tilfelle det skal skje noe.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilTakk. Da ringer jeg politiet neste gang.
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Teksting når man kjører bilVi har ringt på grunn av uvettig kjøring og da ringte politiet opp bilen siden de ikke hadde noen patrulje i nærheten. Da tror jeg sjåføren hvertfall får en støkk.
![]() |
|
|