Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent vippebøy?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 00:40   #1
emnilsen
mari

Medlem siden: Mar 2010
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Permanent vippebøy?

Noen som har tatt dette og har god erfaring? Mine vipper er korte og rette, sà de kunne trengt litt schwung...
Hörte ogsà man burde ha farging samtidig selv om mine er naturlig svarte, hm..hvorfor det liksom. i sà fall trenger man ikke maskaraen til hverdags vil jeg tro

Gammel 22-04-12, 01:14   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Permanent vippebøy?

Nei, men det hørtes veldig interessant ut? Hva er det/hvordan gjøres det/hvor mye koster det?

Hilsen *kort og rett*

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 09:13   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Morsom at du lagde denne tråden nå, jeg hørte om dette i går, og er veldig interessert. Henger meg på og hører om andre har erfaring.

Gammel 22-04-12, 10:17   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Mine vipper er mer som blendingsgardiner - uten anntydning til vipp, så dette høres veldig interressant ut. Håper noen har erfaring å dele.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 10:34   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Permanent vippebøy - jeg så først for meg en snodig idrettsskade.

Og jeg har dessverre ingen fabelaktige tips å komme med, men jeg minnes en gang jeg nappet ut storparten av vippene på det ene øyet i en kombinasjon av for mye dårlig mascara og vippetang.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:09   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir veldig schvung til å begynne med, og det varer ikke så lenge, tre uker eller noe sånt? Og koster noen hundredelapper hver gang, og tar ganske lang tid.

Så det stiller for meg i samme gate som fast voksing, kunstige negler eller annen skjønnhetspleie som må gjøres jevnlig og koster ganske mye.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:19   #7
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så det stiller for meg i samme gate som fast voksing, kunstige negler eller annen skjønnhetspleie som må gjøres jevnlig og koster ganske mye.

Må det?

Gammel 22-04-12, 12:23   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, selvsagt må man ikke, men mens feks "hårpermanent" sitter i til det klippes forsvinner altså her effekten før øyevippehåret faller av av seg selv.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 12:27   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nja, selvsagt må man ikke, men mens feks "hårpermanent" sitter i til det klippes forsvinner altså her effekten før øyevippehåret faller av av seg selv.

Jeg tenkte mer på om jeg burde føle meg uskjønn dersom jeg utelukket nevnte behandlinger.

Gammel 22-04-12, 13:01   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I følge litt googling koster det vel mellom 500 og 700 (avhengig av om man også vil ha farge av vippene), og varer i 2-3 mnd. Helt overkommelig. Jeg skal prøve dette!

Gammel 22-04-12, 13:22   #11
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pleier å få tatt bøy jevnlig, da mine vipper er strie og rette. Vippetang hjelper overhodet ikke, men med permanent bøy får jeg fine vipper.
Det ser litt rart ut når de nye vokser ut og man har noen rette og noen bøyde vipper, men det er egentlig bare et greit tegn til å få bestilt ny time.
Forrige gang betalte jeg 550 for bøy og farge, men det kostet et par hundrelapper mer da jeg gjorde det i Oslo.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:14   #12
emnilsen
mari

Medlem siden: Mar 2010
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

...jeg bestiller den timen og prøver dette, høres interessant ut, og ikke altfor gal pris... , takk for info

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.