|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
mari
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Permanent vippebøy?Noen som har tatt dette og har god erfaring? Mine vipper er korte og rette, sà de kunne trengt litt schwung
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permanent vippebøy?Mine vipper er mer som blendingsgardiner - uten anntydning til vipp, så dette høres veldig interressant ut. Håper noen har erfaring å dele.
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Permanent vippebøy?Permanent vippebøy - jeg så først for meg en snodig idrettsskade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Permanent vippebøy?Det blir veldig schvung til å begynne med, og det varer ikke så lenge, tre uker eller noe sånt? Og koster noen hundredelapper hver gang, og tar ganske lang tid.
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Permanent vippebøy?Nja, selvsagt må man ikke, men mens feks "hårpermanent" sitter i til det klippes forsvinner altså her effekten før øyevippehåret faller av av seg selv.
![]() |
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Permanent vippebøy?
Jeg tenkte mer på om jeg burde føle meg uskjønn dersom jeg utelukket nevnte behandlinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Permanent vippebøy?I følge litt googling koster det vel mellom 500 og 700 (avhengig av om man også vil ha farge av vippene), og varer i 2-3 mnd. Helt overkommelig. Jeg skal prøve dette!
![]() |
#11 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permanent vippebøy?Jeg pleier å få tatt bøy jevnlig, da mine vipper er strie og rette. Vippetang hjelper overhodet ikke, men med permanent bøy får jeg fine vipper.
![]() |
#12 |
mari
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: Permanent vippebøy?...jeg bestiller den timen og prøver dette, høres interessant ut, og ikke altfor gal pris...
![]() |
|
|