|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?Noen som vet? eller finnes de å få kjøpt også andre steder i Oslo? Skal på fest og vil ikke ha HM eller Kapp Ahl varianten denne gangen.... Har hatt et par Wolford som har holdt hur lenge som helst... men trenger et par nye pene..... NEMLIG! Og kunne godt tenke meg å slippe og kjøre rundt og lete.. så derfor spør jeg dere!?
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?Cubus Karl Johan og Oslo City.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?Det finnes vel to egne Wolford-butikker, mener jeg - en i Lille Grensen og en i Hegdehaugsveien.
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?Nå leste jeg WORDFEUD strømpebukser og lurte på hva i alle hekkens dager det var for noe ... Skjønner kanskje at jeg er håpløs WF-oholiker!!
![]() |
#5 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?
Det gjorde jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Wolford strømpebukser i Oslo - KUN på Steen og Strøm eller Glassmagasinet?Samme her, ho ho.
![]() |
|
|