|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Filmen Super 8 - Passende for en 10-åring?Storebror (5. klasse) er invitert på filmkveld hos en kamerat. (To gutter til er og invitert.) De skal se Super 8. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmen Super 8 - Passende for en 10-åring?Hvis han har sett Harry Potter så kan han se Super 8. Så den sammen med 13-åringen min forleden, og hadde ikke hatt problemer med å la 11-åringen min se den heller. For mor ble det en nostalgisk greie å se denne filmen - den var veldig åttitalls |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: Filmen Super 8 - Passende for en 10-åring?Jeg synes både HP og Super 8 er skumle - men jeg er nok litt pysete...Anywho - jeg hadde ikke latt min 9-åring sett den, hun er veldig "var" på den typen skumle filmer og får lett mareritt.
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmen Super 8 - Passende for en 10-åring?Voldemort er tusen ganger skumlere enn monsteret i super 8. Monsteret i super 8 er jo egentlig ikke slemt - det vil bare bli satt fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|