Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fikk du noe fint til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 08:24   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Fikk du noe fint til jul?

Dette er vel dagen for å nyte gavene, så fortell!

Gammel 25-12-11, 08:39   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Ja! To bøker jeg ønsket meg veldig, de skal virkelig nytes i juledagene.

Gammel 25-12-11, 09:10   #3
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppvaskmaskin og skrumaskin var de beste gavene.

Gammel 25-12-11, 09:16   #4
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja jeg fikk "peace" strikkejakken fra line of oslo,mods og norway cardigan og den mye parfymen, låsen til bunadsbelte i sølv, hodelykt +++ fikk faktisk ingen bøker, men min mann fikk de tar ikkje tran i texas, gleder meg til å lese.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 09:30   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk Beats By Dr. Dre headset, en veldig flott sushikokebok og vintage servise. Veldig fine gaver!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 09:57   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en kåpe jeg har ønsket meg siden i fjor vinter og to bøker som jeg ikke visste at jeg ønsket meg, men som jeg gleder meg til å lese (må bare lese alle bibliotekbøkene først). Mannen min er veldig flink til å finne gaver.

Gammel 25-12-11, 09:59   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et 50 mm f/1.4 objektiv til kameraet, så jeg er veldig fornøyd!

Gammel 25-12-11, 09:59   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk halssølje til beltestakken, fancy dokking til iPhonen, tøffler, hodetelefoner mm. Sammen fikk vi toastjern og bordstøvsuger bla. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, fikk alt jeg ønsket meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:03   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enstens diamantøredobber med svarte diamanter av mannen. OG én rubinøredobb som jeg mistet i høst av ungene. Mannen har virkelig skjønt det i år! Også fikk jeg morgenkåpe som jeg har ønsket meg tre år på rad (men ikke fått) og en kjempefin Marc Jacobs toalettmappe!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:04   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk 2 - TO - par støvletter av mannen til jul!!!
I tillegg fikk jeg et gavekort på en klesbutikk av svigermor, som plaster på såret for at hun ødela min genser.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:06   #11
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en filtnisse en av ungene har laget. I min rare familie er det bare jeg som prioriterer gave til voksne. Det er ikke så lett å fordøye at jeg har brukt tid (og penger) på å tenke ut hva som vil glede min mann og andre nære voksne, mens ingen gidder å tenke på hva jeg kan ønske meg. Jeg er vant til det. Det har vært slik i alle år. Jeg gir meg likevel ikke. Jeg kommer til å kjøpe gaver neste år også. En ganger er det sikkert min tur til å få.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:08   #12
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk penger av svigermor, tastatur til iPaden av madammen og beskytter til iPhone av ungene.

Felles fikk vi fat + kakespade, lysestaker, sengetøy og litt sånn.

Og av den gærne broren min fikk vi laserprinter!

Lillesøster 09

Sist redigert av Serafin : 25-12-11 kl 10:46.
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:12   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk et kult bilde av barnebarnet på en gammel traktor. Det var nesten litt moods of norway-preg på det. Foto på lerret.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:18   #14
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min favorittgave hvert år er Nemiboka. Ellers fikk jeg deilige ulltøfler av mannen, flanellsengetøy, stelton presskanne/termokanne og penger. Så nå skal jeg ut å finne nye spisestuestoler!

Gammel 25-12-11, 10:20   #15
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk Glee sesong 2 fra ungene (med hjelp fra bestemor og bestefar ) og serveringsfat fra mamma og stefar, pluss en god del vin, deilig te, og penger fra pappa og stemor som i går rett i tannlegesluket. Veldig fin julaften.

Gammel 25-12-11, 10:24   #16
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Mann og svoger har kjøpt tur til Praha til meg og søstra mi. Tenk det! Og så fikk vi dobbelt vaffeljern og den nyeste Murakamiboka, det var også helt supre gaver.

Gammel 25-12-11, 10:26   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå kom jeg på en til! Gavekort fra min søster og svoger, vi får låne deres leilighet i Oslo en helg mens de passer barna våre!

Gammel 25-12-11, 10:26   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en helt perfekt svart ullkjole som satt nøyaktig som den skulle. Yey!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:26   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fikk mye fint å er veldig fornøyd. Noe av jeg fikk var Kari traa ullstrømper, takke,gavekort, penger+++

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 10:51   #20
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har fått masse fint, men vesla har fått et berg av gaver, til tross for at vi har veldig liten slekt på begge sider.

Selv fikk jeg Kindle av mannen, og Sorel-tøfler, og fra svigerforeldrene har vi fått penger til Alpha skjenk, og faktisk også enda et gavekort. Det er langt utenfor de summene vi normalt får derfra, og siden vi flyttet i nygammelt hus for knappe fire uker siden, kommer det godt med.

Skjenken ble bestilt for ca. tre uker siden og kom i hus på onsdag, og er finere i virkeligheten enn på bildet. Vår utgave er i valnøtt, som er lysere enn på bildet.

I tillegg kjøpte vi Kenwood Major Titanium kjøkkenmaskin til oss selv.

Sist redigert av Nera : 25-12-11 kl 10:58.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.