|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Oppvaskmaskin og skrumaskin var de beste gavene.
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk en kåpe jeg har ønsket meg siden i fjor vinter og to bøker som jeg ikke visste at jeg ønsket meg, men som jeg gleder meg til å lese (må bare lese alle bibliotekbøkene først). Mannen min er veldig flink til å finne gaver.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk et 50 mm f/1.4 objektiv til kameraet, så jeg er veldig fornøyd!
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk halssølje til beltestakken, fancy dokking til iPhonen, tøffler, hodetelefoner mm. Sammen fikk vi toastjern og bordstøvsuger bla. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, fikk alt jeg ønsket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Enstens diamantøredobber med svarte diamanter av mannen.
![]() |
#10 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk 2 - TO - par støvletter av mannen til jul!!!
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk en filtnisse en av ungene har laget. I min rare familie er det bare jeg som prioriterer gave til voksne. Det er ikke så lett å fordøye at jeg har brukt tid (og penger) på å tenke ut hva som vil glede min mann og andre nære voksne, mens ingen gidder å tenke på hva jeg kan ønske meg. Jeg er vant til det. Det har vært slik i alle år. Jeg gir meg likevel ikke. Jeg kommer til å kjøpe gaver neste år også. En ganger er det sikkert min tur til å få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk penger av svigermor, tastatur til iPaden av madammen og beskytter til iPhone av ungene.
Bonusgutten 06 Storebror 07 Lillesøster 09 Sist redigert av Serafin : 25-12-11 kl 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Min favorittgave hvert år er Nemiboka. Ellers fikk jeg deilige ulltøfler av mannen, flanellsengetøy, stelton presskanne/termokanne og penger. Så nå skal jeg ut å finne nye spisestuestoler!
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk Glee sesong 2 fra ungene (med hjelp fra bestemor og bestefar
![]() |
#16 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Mann og svoger har kjøpt tur til Praha til meg og søstra mi. Tenk det! Og så fikk vi dobbelt vaffeljern og den nyeste Murakamiboka, det var også helt supre gaver.
![]() |
#17 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Nå kom jeg på en til! Gavekort fra min søster og svoger, vi får låne deres leilighet i Oslo en helg mens de passer barna våre!
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk en helt perfekt svart ullkjole som satt nøyaktig som den skulle. Yey!
![]() |
#20 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi har fått masse fint, men vesla har fått et berg av gaver, til tross for at vi har veldig liten slekt på begge sider.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 25-12-11 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|