|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandAftenposten melder at "stadig flere netthandler i alkoholpåvirket tilstand". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandJeg tro til og kjøpte på nett før jul etter et par glass vin. |
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandJeg vet ikke om jeg kunne kjøpt noe jeg ikke ellers ville kjøpt, men jeg hadde kanskje kjøpt mer?
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandJeg kan ikke engang skylde på fylla, ebay i seg selv fungerer minneutslettende på meg til tider.
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandJeg er så flink til å shoppe i upåvirket tilstand, så jeg trenger ikke å drikke meg til mot først |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand
Ah, når du nevner det ja. Det var salg på brandos rett før jul. Jeg kjøpte boots. Når har jeg noensinne kunnet ha støvler uten glidelås i siden, liksom? Aldri. Ergo fikk jeg en edrushopping til skomakeren etterpå. Det er de dyreste salgstøvlettene jeg har. |
![]() |
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandNjaaaijo. Det har vel hendt. Men jeg tror sperrene for å handle dyrere ting blir lavere etter ett par glass.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandEr vel ikkje akkurat nettshopping, men har vakna til medlemskap på ei datingsida.
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandHmm... Nettshopping kunne vært en artig drikkelek. En shot hver gang noen trykker "til handlekurven".
![]() |
![]() |
#16 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() |
#17 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandNår man våkner og finner en tom tre liter ved siden av pc´n og Amex´en klistra til tastaturet er det bare å vente i spenning å se hva som kommer.
![]() |
#19 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstandJeg klarer fint å nettshoppe alt for mye uten å bedugge meg jeg.
![]() |
|
|