|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Baby på barnefilm?Er det noenlunde innenfor folkeskikken å ha med en kinotrent baby på happy feet eller arthurs julegaverace? |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Baby på barnefilm?Jeg vil tro at en baby er lettere å ha med seg enn elleville treåringer, fordi de sitter stillere, og mye mindre bråkete enn dem også. Så, ja, det er OK. Jeg regner med at du tar ham med ut hvis han setter i med langvarig sirenehyling?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Baby på barnefilm?Det er mer akseptert at babyer lager babylyder på babykino.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Baby på barnefilm?På en barnefilm der det er mange småbarn tenker jeg at det gjerne er en del bråk og styr i salen også utenom dere. Så lenge du tar ham med ut hvis han begynner å sutre eller skrike, så vil jeg si det er OK.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Baby på barnefilm?De andre barna jeg skal ha med er store, så slår mini seg vrang så tar jeg ham jo ut såklart. |
![]() |
![]() |
|
|