|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Jeg kapitulerer, og svelger kameler og hoster den opp igjen og tygger på den mens jeg febrilsk prøver å spytte den ut, men den må visst ned.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Snuppa (6 år) fikk mobiltelefon i sommer. Vi har ikke fasttelefon og hun er litt hjemme alene. Telefonen er ikke med på skolen, men hun tar den med når hun går ut på ettermiddagene.
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Som du selv skriver, du regner med hun kommer til å miste sin andel telefoner fremover. Da tror jeg det er lurt å starte med billigst mulig (gjerne 1-krones tilbud), og med kontantkort. Kontantabbonement kan knyttes mot "fri-familie", ihvertfall hos Telenor. Sist redigert av tante Veronica : 09-12-11 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Tjorven- den så fin ut egentlig. Og enkel å betjene er virkelig et must, frøkna vår blir veldig frustrert og takler svært dårlig ting hun ikke mestrer.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Jeg synes det høres fornuftig ut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Frøkna har den samme som Tjorven viser, og hun er veldig godt fornøyd med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!
Netcom også
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Jeg mener at i alle fall Telenor har en ordning der man kan knytte Fri familie til et bedriftsabonnement. Da er det mulig det er slik at dere må betale for å ringe til henne, mens hun ringer gratis til dere, og det er jo det som teller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Eldste her fikk en tilsvarende som Tjorven sin, det er et par år siden, så det var en eldre modell. Men den funket veldig fint, et stort pluss var musikkbiten. Hun brukte minst like mye det. Men husk at som nevnt her så er de barn, jenta vår dro ofte ut uten mobil, så da ble det "leteaksjon" likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Min har også en som ligner på Tjorven sin, den heter Zylo: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
--
|
Ja, man kan ha 2 bedriftsabonnement i Fri Familie. Minuttprisen er 0, ellers er det vanlige kostnader. Greit å ha Fri Familie i tilfelle kontantkortet går tomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Ok, nå kikker jeg litt rundt på nett, den Spirio-mobilen finner jeg på feks elkjøp og lefdal for 599,- eller 539,- men da bestiller man kontantkort hos telenor?
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp, mannen har bedriftsabonnement via jobb, og det er knyttet opp mot vår FriFamilie.
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!I høst fikk 2.klassingen SE spiro. Enkel og grei telefon. Ordnet abonnement også. Tele2 sheriff tror jeg det heter. Det inkluderer noe ringeminutter og sms. Koster ikke noe fast i mnd, men betaler oppstartsavgift for hver samtale. Har nå enda ikke mottatt noen faktura fra de når jeg tenker meg om.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!8 kr totalt siden han fikk mobilen i august/september |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|