Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

IJ støvler - hvilken farge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 08:57   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

IJ støvler - hvilken farge?

Jeg fikk gavekort på IJ støvler til jul - men hvilken farge skal jeg velge? Jeg vet at jeg vil ikke ha hvit, jeg er altfor grisete til det. Jeg syns både rød og turkis er knallfint, men det passer jo ikke til noen av klærne mine. Men er det litt kjedelig med svart eller mørkeblå? Jeg har flest svarte jakker, men en rød regnjakke som sjelden brukes, en lilla skalljakke som brukes mye, og en hvit jakke som aldri brukes fordi den er hvit.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 08:58   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: IJ støvler - hvilken farge?

Jeg har sorte på n'te året (kjøpt brukt her inne) og er strålende fornøyd. De passer til alt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 09:01   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune, mest fordi sorte var utsolgt. Jeg er ikke av typen som har ørten par støvler, så jeg må ha noe anvendelig. Jeg hadde nok valgt sort. Eller brun.

Gammel 03-01-12, 09:03   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sorte. Hvis jeg skulle hatt flere par, ville jeg hatt turkise og hvite i tillegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 09:05   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal bare ha ett par. Da blir det nok svarte. Uansett, en vesentlig forbedring fra mine nåværende seilerstøvler jeg har hatt siden jeg var 14 eller noe.

Gammel 03-01-12, 09:06   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvis du har litt smale legger, slik jeg har, så hadde jeg valgt Hunter i stedet. IJ er plagsomt vide, og man får ikke snørt dem sammen noe særlig.

Gammel 03-01-12, 09:07   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men hvis du har litt smale legger, slik jeg har, så hadde jeg valgt Hunter i stedet. IJ er plagsomt vide, og man får ikke snørt dem sammen noe særlig.

Nei, heller motsatt. Har prøvd Hunter, nytter ikke.

Gammel 03-01-12, 09:10   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Svarte er jo fint og safe. Brune også. Jeg liker de blå best tror jeg, fin blåfarge. Har svarte selv, helt ok, men vil ha blå hvis jeg skal ha nye.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 09:12   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nei, heller motsatt. Har prøvd Hunter, nytter ikke.

Da vil du nok trives med IJ. Jeg prøver stadig å finne grunner til å bytte mine med Hunter. Men at de er litt løse i skaftet er liksom ikke grunn nok, når Hunter i tillegg er dyrere.

Her hadde de forresten IJ på salg på Eurosko i går.

Gammel 03-01-12, 09:13   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker gummistøvler med knæsj farge på, jeg trenger noe som muntrer meg opp når det er grått ute. Jeg hadde valgt røde, gule eller blå. IJ-blåfargen er knallfin!

Gammel 03-01-12, 09:15   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Her hadde de forresten IJ på salg på Eurosko i går.

Kanskje jeg kan ha to likevel da?

Gavekortet er på IJ butikken på paleet, der er det kanskje ikke salg.

Gammel 03-01-12, 09:26   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har grå nå, har hatt sorte og de grå er absolutt finest.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 09:27   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De lilla er også fine. Jeg hadde slitt med å velge mellom lilla eller noe nøytralt og fornuftig som brunt.

Gammel 03-01-12, 10:17   #14
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sorte er fint.
Jeg har lysegule, de korte. Kun fordi det var de som var på salg den gangen for flere år siden når jeg kjøpte de.

Gammel 03-01-12, 10:29   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Lilla

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 10:30   #16
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde valgt turkis, hvis jeg var deg. Funker flott til svart, og går utmerket til rødt og lilla.

Gammel 03-01-12, 11:12   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye koster disse nå egentlig?
Noe sted på nett?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:15   #18
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser de har dem til 1200 kroner på Brandos. Vel vel. Får vel vente på et salg...

Gammel 03-01-12, 11:19   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine er mørkeblå
Jeg synes de går til det meste, og er fine til dongeri. Synes så mange har svart..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:24   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg synes de grå også så lekre ut.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.