|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IJ støvler - hvilken farge?Jeg fikk gavekort på IJ støvler til jul - men hvilken farge skal jeg velge? Jeg vet at jeg vil ikke ha hvit, jeg er altfor grisete til det. Jeg syns både rød og turkis er knallfint, men det passer jo ikke til noen av klærne mine. Men er det litt kjedelig med svart eller mørkeblå? Jeg har flest svarte jakker, men en rød regnjakke som sjelden brukes, en lilla skalljakke som brukes mye, og en hvit jakke som aldri brukes fordi den er hvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg har sorte på n'te året (kjøpt brukt her inne) og er strålende fornøyd. De passer til alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg har brune, mest fordi sorte var utsolgt. Jeg er ikke av typen som har ørten par støvler, så jeg må ha noe anvendelig. Jeg hadde nok valgt sort. Eller brun.
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg skal bare ha ett par. Da blir det nok svarte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Men hvis du har litt smale legger, slik jeg har, så hadde jeg valgt Hunter i stedet. IJ er plagsomt vide, og man får ikke snørt dem sammen noe særlig.
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?
Nei, heller motsatt. Har prøvd Hunter, nytter ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Svarte er jo fint og safe. Brune også. Jeg liker de blå best tror jeg, fin blåfarge. Har svarte selv, helt ok, men vil ha blå hvis jeg skal ha nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?
Da vil du nok trives med IJ. Jeg prøver stadig å finne grunner til å bytte mine med Hunter. Men at de er litt løse i skaftet er liksom ikke grunn nok, når Hunter i tillegg er dyrere.
![]() |
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg liker gummistøvler med knæsj farge på, jeg trenger noe som muntrer meg opp når det er grått ute. Jeg hadde valgt røde, gule eller blå. IJ-blåfargen er knallfin!
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg har grå nå, har hatt sorte og de grå er absolutt finest.
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?De lilla er også fine. Jeg hadde slitt med å velge mellom lilla eller noe nøytralt og fornuftig som brunt.
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Sorte er fint.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Lilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: IJ støvler - hvilken farge?Jeg hadde valgt turkis, hvis jeg var deg. Funker flott til svart, og går utmerket til rødt og lilla.
![]() |
|
|