|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelse?Hei. Det er ingen tvil om at det norske folk er flinke til å donere og støtte diverse organisasjoner, alikevel så nevnes Stine Sofies Stiftelsen sjeldent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Takker for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg var faktisk ikke klar over at man kunne støtte dem?
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg blir hvertfall skeptisk om du har noe med stiftelsen å gjøre. Jeg får inntrykk av at du bruker dette innlegget enten for å markedsføre stiftelsen, eller for å gjøre en slags brukerundersøkelse.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?
Det er vel liten tvil om at HI har en relasjon til Stiftelsen?
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Som Tallulah undrer jeg meg over din bakgrunn for å spørre.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Hvor mange er det som støtter dem da? Og hvor mye midler får de inn? Hva jobber de med for tiden? Hva slags innsamlingsmetoder bruker de? |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Ja, når man ikke er ærlig med hensiktene sine så. Da er man ikke en særlig god representant for stiftelsen.
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg støtter dem månedlig + kjøper kalender senhøstes hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
enig.
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg har et godt inntrykk av arbeidet som SSS har gjort så langt, men når jeg leser om planene framover og utvidelsen av aktivitetene blir jeg mer usikker. Det skal etableres et advokatkontor, og det planlegges et større kurssenter. Er virksomheten evaluert noen gang? Jeg vet for lite om dem til at jeg gir penger.
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?For meg virker de som den eneste organisajonen som virkelig kjemper for barns rettigheter i forhold til vold og overgrep i Norge. Hvis man ser på sakslisten deres, så opplever jeg at de setter på dagsorden noe politikere også burde ha mer fokus på. Spesielt rettsikkerheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Vedkommende i HI skriver en oppgave om saken, tipper jeg.
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg syns Stine Sofies stiftelse er blant dem som veldig ofte får plass i media blant annet så jeg deler ikke hovedinnleggers syn på at stiftelsen blir glemt. Tvert i mot får de mer taletid enn de fleste andre organisasjonene som er stiftet på samme grunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Oppfordrer hovedinnlegger til å forklare hvorfor han registrerer seg på forumet for å kun spørre om dette.
![]() |
#17 |
This is normal!
|
Det finnes andre også, f.eks. Redd Barna, Røde Kors og Krisesentrene.
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Det kan nok stemme. Jeg bl.a. kjenner ikke til andre. Har du noen navn på disse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg støtter dem ikke fordi det er en organisasjon jeg ikke har fått helt grep om. En del uttalelser både om saker og om organisasjonsdriften har gitt meg en litt dårlig magefølelse. Å snikreklamere på et nettforum bidrar ikke akkurat i positiv retning.
![]() |
Emneord |
barn, organisasjoner, pengestøtte, stine sofies stiftelsen, veldedighet |
|
|