|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Knut Hamsun: ErobrerenHeisann. Har særemne om boken Knut Hamsun: erobreren av Ingar Sletten Kolloen. Jeg har nå lest boken og sitter og funderer litt på eventuelle problemstillinger. Noen som har lest boken og har noen forslag? Hadde satt stor pris på hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: erobrerenJeg har forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: erobrerenGjør leksene dine selv? Jeg har da vitterlig ikke bedt noen skrive særemnet for meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Knut Hamsun: erobrerenKnut Hamsun på FP!
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Knut Hamsun: erobrerenHar du ikke en lærer som veileder deg? Han du snakket med han?
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Knut Hamsun: erobrerenJøss. Det er da et stykke unna å be folk om å gjøre leksene for seg, og å hente innspill til problemstilling.
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenHva funderer du på? Om du tar med de problemstillingene du har tenkt på, er det lettere å hjelpe.
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenHar tenkt på følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenFor å få hjelp til slikt på foreldreportalen, så må man vise at man faktisk vet hva man snakker om og etter det så kan man få ganske så mye hjelp. Hvis du kommer opp med et par relevante problemstillinger, så er sikkert noen villige til å diskutere dem med deg. Men det bør skinne igjennom at du faktisk har lest boka og tenkt selv.
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenFår fylle ut da: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenBasert på hva...? Jeg har ikke satt opp spørsmålstegn fordi det er ting jeg lurer på(jeg kan besvare alle), det kan være små problemstillinger(?)/(noe er jo også myter) under de to hovedproblemstillingene jeg har satt opp. Sist redigert av knuthamsun : 07-11-11 kl 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenIngen som har noen innspill? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Knut Hamsun: ErobrerenJeg vet for lite om Hamsun til å kunne hjelpe deg, men det virker jo som om du har kokt det ned til Hamsun og nazismen, og da er du jo et godt stykke på vei ang å snevre inn oppgaven. Skal du se på hva Kolloen skriver om det i forhold til hva han sier selv, feks i På gjengrodde stier, eller skal du bare skrive om Hamsun som historisk person? Hva sier lærer/veileder om problemstilling?
![]() |
![]() |
|
|