Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bra komedie - Modern Family

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 09:15   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bra komedie - Modern Family

Jeg ler og ler og ler. Jeg må bare anbefale den videre. Gi den to eller tre episoder. Vi snakker fullt på nivå med BBT her altså.
Jeg greier ikke si hvem som er verst engang - familiefaren, homsene, Al Bundy, ungene - alle er like gærne.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:31   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra komedie - Modern Family

Jeg ser på den og ler, men er litt mer forbeholden. Antakelig bare på grunn av fordommer mot Al Bundy, jeg er visst litt snobbete? Når det er sagt - jeg ser på Cougar Town også, det synes jeg er mye mer pinlig og ikke noe jeg hadde tenkt å annonsere på FP.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:43   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Øyh! Al Bundy er Kongen, la det være helt klart!

'I used to play High School football...'

Gammel 23-11-09, 10:44   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Cougar town er morsom, men ikke hysterisk. Har du sett den Modern Famliy hvor kona til Familiemann TM leier inn han fra Spandau Ballet? Å, jeg ler enda jeg altså.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:52   #5
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hvor og når går disse?

Gammel 23-11-09, 10:53   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

De går på torrentkanalen her hos meg.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 11:08   #7
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De går på torrentkanalen her hos meg.

...og det vil si....?

Gammel 23-11-09, 18:58   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Cougar town er morsom, men ikke hysterisk. Har du sett den Modern Famliy hvor kona til Familiemann TM leier inn han fra Spandau Ballet? Å, jeg ler enda jeg altså.

Nei, husker du hvilken episode det var? Trodde jeg hadde sett alle.

Gammel 24-11-09, 02:01   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Kumilla, showet går i USA og det er første sesong. Dermed er den ikke på norske kanaler ennå. Jeg sitter og ser på nyeste episode nå, og jeg ler. "I cannot not think of things I want." og så får han Spandau Ballet.

Sist redigert av Balanse : 24-11-09 kl 02:06.
Gammel 24-11-09, 08:55   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kumilla, showet går i USA og det er første sesong. Dermed er den ikke på norske kanaler ennå. Jeg sitter og ser på nyeste episode nå, og jeg ler. "I cannot not think of things I want." og så får han Spandau Ballet.

Der fant du den ja.

Å gurimalla, jeg ler enda.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 20:46   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne serien vokser på meg altså. Jeg sleit litt i starten (med unntak av da han ene homsen skulle vise frem datteren sin akkompagnert av Løvenes Konge-musikken. ), men nå er jeg fan.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 09:03   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man må liksom se de første episodene med en pute halvveis foran ansiktet. Så tar det helt av.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 11:15   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vel sett en 2-3 episoder og foreløpig går det an å se på, men jeg skjønner ikke all oppstyret. Jeg har nok ikke ledd ennå.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 20:30   #14
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

Synes at MF er helt rå. Gleder meg til hver episode (spesielt nå som Dexter har vinterstengt)

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 08:18   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

C3PO - det kommer. Jeg lover. Hvis du ikke ler av Spandau Ballet så skal jeg gi meg - men den episoden alene er verdt det altså.

Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 08:24   #16
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett alle episodene på 4 dager. Ler og ler jeg. Morsomste jeg har sett på en stund ja!

Gammel 20-12-09, 09:41   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

*noterer på lista*

Alle seriene mine har pause nå, så jeg trenger noe å se i ferien. Har begynt å se Big Bang Theory og ler så tårene spruter. Jeg ser det på laptopen i sofaen mens mannen ser på tv, og han måtte skru opp lyden sist fordi jeg lo så høyt.

Søs har tipset meg om Glee også, så det skal settes på nedlasting når jeg kommer hjem i kveld.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:01   #18
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lo ikke så mye av Spandau Ballet, men jeg må si at jeg kjente meg litt igjen i mannens avlysing av jul. Også mannen min har en tendens med å komme med litt disproporsjonelle konsekvenser fra tid til annen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 20:28   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har begynt å se denne serien systematisk nå (har bare fått med meg deler av enkeltepisoder på tv før), og den er helt fantastisk! To fulle sesonger å kose meg med nå på tampen av sommerferien.

Gammel tråd, men jeg måtte bare sjekke om jeg hadde noen meningsfeller her inne. Håper serien holder seg like god.

Gammel 06-08-11, 21:05   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også skikkelig storkost oss med Modern Family. Den står på serieopptak på pvr-boksen, så vi får sett når vi har litt tid. Vi ler oss helt fillete begge to.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.