|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Bra komedie - Modern FamilyJeg ler og ler og ler. Jeg må bare anbefale den videre. Gi den to eller tre episoder. Vi snakker fullt på nivå med BBT her altså. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyJeg ser på den og ler, men er litt mer forbeholden. Antakelig bare på grunn av fordommer mot Al Bundy, jeg er visst litt snobbete? Når det er sagt - jeg ser på Cougar Town også, det synes jeg er mye mer pinlig og ikke noe jeg hadde tenkt å annonsere på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyØyh! Al Bundy er Kongen, la det være helt klart!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyCougar town er morsom, men ikke hysterisk. Har du sett den Modern Famliy hvor kona til Familiemann TM leier inn han fra Spandau Ballet? Å, jeg ler enda jeg altså. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyDe går på torrentkanalen her hos meg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern Family
Nei, husker du hvilken episode det var? Trodde jeg hadde sett alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyKumilla, showet går i USA og det er første sesong. Dermed er den ikke på norske kanaler ennå. Jeg sitter og ser på nyeste episode nå, og jeg ler. "I cannot not think of things I want." og så får han Spandau Ballet. Sist redigert av Balanse : 24-11-09 kl 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern Family
Der fant du den ja. |
![]() |
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyDenne serien vokser på meg altså. Jeg sleit litt i starten (med unntak av da han ene homsen skulle vise frem datteren sin akkompagnert av Løvenes Konge-musikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyMan må liksom se de første episodene med en pute halvveis foran ansiktet. Så tar det helt av. |
![]() |
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyJeg har vel sett en 2-3 episoder og foreløpig går det an å se på, men jeg skjønner ikke all oppstyret. Jeg har nok ikke ledd ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilySynes at MF er helt rå. Gleder meg til hver episode (spesielt nå som Dexter har vinterstengt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyC3PO - det kommer. Jeg lover. Hvis du ikke ler av Spandau Ballet så skal jeg gi meg - men den episoden alene er verdt det altså. |
![]() |
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern Family*noterer på lista*
![]() |
![]() |
#18 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyJeg lo ikke så mye av Spandau Ballet, men jeg må si at jeg kjente meg litt igjen i mannens avlysing av jul. Også mannen min har en tendens med å komme med litt disproporsjonelle konsekvenser fra tid til annen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyJeg har begynt å se denne serien systematisk nå (har bare fått med meg deler av enkeltepisoder på tv før), og den er helt fantastisk! To fulle sesonger å kose meg med nå på tampen av sommerferien.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bra komedie - Modern FamilyVi har også skikkelig storkost oss med Modern Family. Den står på serieopptak på pvr-boksen, så vi får sett når vi har litt tid. Vi ler oss helt fillete begge to.
![]() |
![]() |
|
|